MME oppvarmingsmaskin

Denne har jeg ingen erfaring med, men jeg har bavy brezza og er såååå fornøyd. Kjøpte den for ca en uke siden og den letter virkelig på hverdagen
 
Jeg vurderer den maskina til babyen skal ha mme når jeg er på skolen, men jeg skjønner ikke hvordan det fungerer med vannet? Det må jo kokes opp til 100 grader? Kan jo ikke bare fylle på vann på maskina fra vasken. Koker dere alt vannet en gang om morgenen da, før dere heller det i? Og det vokser ikke bakterier i vannet ila dagen da?

Edit: ser på svaret over her at vannet kokes opp en gang ;-) Er vannbeholderen av plast?
 
Vannbeholderen er av plast ja.
Jeg bruker vannkoker, koker opp, lar det kjøle seg av og fyller på ca en gang hver dag.

Den gjør virkelig mme tilværelsen veldig mye enklere. Det eneste jeg savner er muligheten til 30ml påfyll på flaskene. Om mini ikke er fornøyd med det jeg har laga, så er det kjedelig å lage 60ml ekstra.

Den er også veldig enkel å rengjøre, stort pluss!
 
Vannbeholderen er av plast ja.
Jeg bruker vannkoker, koker opp, lar det kjøle seg av og fyller på ca en gang hver dag.

Den gjør virkelig mme tilværelsen veldig mye enklere. Det eneste jeg savner er muligheten til 30ml påfyll på flaskene. Om mini ikke er fornøyd med det jeg har laga, så er det kjedelig å lage 60ml ekstra.

Den er også veldig enkel å rengjøre, stort pluss!
Ja den savna eg óg! Burde jo isofall vore 30 ml.. ikkje nødvendig med den største. Då kan ein jo berre ta to gonga på 120 liksom..skjøna ikkje heilt tankegangen der.men bortsett frå da e den topp!
 
Ja den savna eg óg! Burde jo isofall vore 30 ml.. ikkje nødvendig med den største. Då kan ein jo berre ta to gonga på 120 liksom..skjøna ikkje heilt tankegangen der.men bortsett frå da e den topp!
Enig, og på tross av dette hadde jeg lett kjøpt den igjen. Jeg hadde den ikke i starten, og lille her ble hysterisk på nettene når han ikke fikk mat fort nok... .nå er det bare svusj så står jeg der klar med flaska :D
 
Back
Topp