Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er fire uker imorgenJa.
Men for mye kan gi motsatt virkning.
Hvor gammelt er barnet?
Vi fikk ofte bæsj på stellebordet når han fikk bare morsmelk, men nå med mme er det pressing og gråting i nesten en time før han får ut noe..Her løsna det opp ( fikk hele spruten på skjorta i mårrest )
Men har hørt at man kun skal bruke det ved forstoppelse og ikke forebyggende, men vet ikke om det stemmer![]()
Vi fikk ofte bæsj på stellebordet når han fikk bare morsmelk, men nå med mme er det pressing og gråting i nesten en time før han får ut noe..
Ja det er dessverre en av bakdelene ved mme. Har du mulighet til å gi mest mulig morsmelk? Så er det den beste løsningen.Vi fikk ofte bæsj på stellebordet når han fikk bare morsmelk, men nå med mme er det pressing og gråting i nesten en time før han får ut noe..
Nei, det blir slutt på morsmelk også nå. Jeg har ikke fått til å amme, så har pumpet. Men etter pappaen begynte på jobb så strekker jeg ikke til, får ikke tid til og pumpe nok. Så da har melka nesten forsvunnet. Ville gjerne gjort det, men det går ikke.Ja det er dessverre en av bakdelene ved mme. Har du mulighet til å gi mest mulig morsmelk? Så er det den beste løsningen.
Når ungen er så liten er det nok bare malt du kan gi ja. Evt massasje av magen.
Tusen takk for tipsHu sleit hu her og , å bæsjen hadde konsistens som leire, så vi har hatt malt i nesten alle flaskene i ca 3 dager nå før det løsnet skikkelig. Hvilken mme bruker du?
Tusen takk for tips
Vi bruker hipp, er det noen som er bedre enn andre for magen? Det var denne jeg ble anbefalt fra sykehuset, så derfor vi har kjøpt den.
Føler ikke han trenger den spesielle nan, tror det bare er at han nå nesten ikke får morsmelk som hjelper til lengre.Nei, tenkte å anbefale hipp dersom du brukte nandet finnes jo en annen nan som man kan kjøpe på apotek som er hyperallergenic eller noe sånt, men den skal man vel ta i samråd med helsesøster evt.
Har du prøvd minifom ( får ut luft ) eller er det kun avføringa dere sliter med?
Føler ikke han trenger den spesielle nan, tror det bare er at han nå nesten ikke får morsmelk som hjelper til lengre.
Har tenkt på minifom og, men han promper mer i løpet av dagen. Så tror ikke han har behov. Er når han presser er veldig urolig. Men får kjøpe malt etterpå og prøve. Det skader vel ikke så lenge han ikke får for mye?
Nei, det blir slutt på morsmelk også nå. Jeg har ikke fått til å amme, så har pumpet. Men etter pappaen begynte på jobb så strekker jeg ikke til, får ikke tid til og pumpe nok. Så da har melka nesten forsvunnet. Ville gjerne gjort det, men det går ikke.
Takk for råd![]()
Så braEr akkurat det samme som skjedde meg her også. "Godt" å se at jeg ikke er alene!Vi har testet ut minifom og malt i tips fra helsesøster og det har fungert bra her. Håper det hjelper for dere og!
Hvor mye malt har du i flaskene?Er akkurat det samme som skjedde meg her også. "Godt" å se at jeg ikke er alene!Vi har testet ut minifom og malt i tips fra helsesøster og det har fungert bra her. Håper det hjelper for dere og!
Jeg fullammer, men har kjøpt mme sånn i tilfelleTusen takk for tips
Vi bruker hipp, er det noen som er bedre enn andre for magen? Det var denne jeg ble anbefalt fra sykehuset, så derfor vi har kjøpt den.
Hvor mye malt har du i flaskene?