Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg reiste med baby for 7 år siden så varmet de flasken for meg på flyet. 3-4 timer flytur. Hadde med kaldt vann og hele boksen med nutramigen for å vise hva det var. Slapp å smake heldigvis!
Du kan jo blande den før boarding..? Den kan fint være itermos i mellomtiden..?Det blir Widerøe, er bare 1 time men tar ikke sjansen på en flytur uten mat sånn tilfelle. Det tar jo litt tid pga sikkerhetskontroll, boarding og slike ting...
Du kan jo blande den før boarding..? Den kan fint være itermos i mellomtiden..?
Åja, ja da er det ikke noe problem.. Babymat er lov, På lik linje som medisinerJada den tåler å stå litt, men kan blande før jeg går på flyet det er ikke noe problem. Men var mest den biten gjennom sikkerhetskontrollen jeg var usikker på om det gikk greit
Åja, ja da er det ikke noe problem.. Babymat er lov, På lik linje som medisiner
De er som regel veldig flinke til å tilpasse for barn og baby på fly, heldigvisSå bra har aldri reist med fly med så små, så da var jeg litt usikker på hvordan det var
Nei ikke akkurat. HeheHaha ja kan være greit å slippe det, den smaker ikke veldig godt akkurat
De er som regel veldig flinke til å tilpasse for barn og baby på fly, heldigvis
Ja, da er det jo selvsagt litt anderledes jaJa det har bestandig hvert veldig greit med frøkna, men hu var over året første gangen hu flydde
Ja, da er det jo selvsagt litt anderledes ja
Hihi, ja, det er jo også greit å finne ut Spennende med første flyturen uansett da!!Ja det er det, så var litt greit å avklare hvordan det funker. Nå gjenstår det bare å finne ut når man kan få reist
Hihi, ja, det er jo også greit å finne ut Spennende med første flyturen uansett da!!
Det går fintSå man får ha termos med vann gjennom sikkerhetskontrollen? For om det går er det jo ikke noe problem
Jeg fikser varmt vann til deg om du trenger, snuppaSå bra har aldri reist med fly med så små, så da var jeg litt usikker på hvordan det var
Jeg fikser varmt vann til deg om du trenger, snuppa
Samme her, men måtte ikke smakeJeg hadde med meg termos med varmt vann, imsdalflaske med kaldt vann og sånn boks med oppmålt pulver. Gikk igjennom det på vei hjem måtte jeg smake på vannet husker jeg, men det var alt.