Mme og fly

Har fått tatt med det som trengs av vann inn i sikkerhetskontrollen. Aldri vært noe problem.

Når jeg reiste med baby for 7 år siden så varmet de flasken for meg på flyet. 3-4 timer flytur. Hadde med kaldt vann og hele boksen med nutramigen for å vise hva det var. Slapp å smake heldigvis!:p

Haha ja kan være greit å slippe det, den smaker ikke veldig godt akkurat :P

Har hatt pulver i boks, flaske med kaldt vann også fikk jeg kokt vann på flyet. Var ikke noe problem i det hele tatt, hatt med smoothie å.
Fikk beskjed om at det var greit og ha med mat til babyer gjennom sikkerhetskontrollen :)

Det blir Widerøe, er bare 1 time men tar ikke sjansen på en flytur uten mat sånn tilfelle. Det tar jo litt tid pga sikkerhetskontroll, boarding og slike ting...
Du kan jo blande den før boarding..? Den kan fint være itermos i mellomtiden..? :-)

Du kan jo blande den før boarding..? Den kan fint være itermos i mellomtiden..? :-)

Jada den tåler å stå litt, men kan blande før jeg går på flyet det er ikke noe problem. Men var mest den biten gjennom sikkerhetskontrollen jeg var usikker på om det gikk greit :)

Jada den tåler å stå litt, men kan blande før jeg går på flyet det er ikke noe problem. Men var mest den biten gjennom sikkerhetskontrollen jeg var usikker på om det gikk greit :)
Åja, ja da er det ikke noe problem.. Babymat er lov, På lik linje som medisiner :-)

Så bra :) har aldri reist med fly med så små, så da var jeg litt usikker på hvordan det var :)
De er som regel veldig flinke til å tilpasse for barn og baby på fly, heldigvis :-)

Ja det er det, så var litt greit å avklare hvordan det funker. Nå gjenstår det bare å finne ut når man kan få reist :p
Hihi, ja, det er jo også greit å finne ut :-P Spennende med første flyturen uansett da!! :D

Har også forstått det som at det er lov å ha med vann og lignende til baby mat igjennom sikkerhetskontrollen

Vi reiste med jenten vår på 8mnd for første gang. Og skulle da til USA. Mellomlandet i London. Ingen problemer noen steder. Hadde da med varmt vann i termos og kaldt vann i en flaske.

Back
Topp