Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle til å se de som er ferdig Men det går jo ikke.. Hvilket selskap skal du fly med..? Og hvor lang er flyturen?Dere som har hatt flaske barn og flydd, hvordan har dere gjort det? Mme kan jo ikke være ferdig blandet på flaska alt for lenge. Jeg kan ikke ha ferdig blandet nan, da han får nutramigen og den er ikke ferdigblandet.
Skulle til å se de som er ferdig Men det går jo ikke.. Hvilket selskap skal du fly med..? Og hvor lang er flyturen?
Går vel an å få varmt vann på flyet..?
Jeg hadde med meg termos med varmt vann, imsdalflaske med kaldt vann og sånn boks med oppmålt pulver. Gikk igjennom det på vei hjem måtte jeg smake på vannet husker jeg, men det var alt.
Det får du de kan be deg smake på det, men du får lovSå man får ha termos med vann gjennom sikkerhetskontrollen? For om det går er det jo ikke noe problem
Ja jeg fikk det iallfallSå man får ha termos med vann gjennom sikkerhetskontrollen? For om det går er det jo ikke noe problem
Jeg måtte hente varmt vann inne på cafe,fikk ikle ha med det jeg hadde i termos gjennom sikkerhetskontrollen. Men mulig det er endret nå
Så man får ha termos med vann gjennom sikkerhetskontrollen? For om det går er det jo ikke noe problem
Ja er det jeg er redd for at jeg får beskjed om å tømme ut vannet, og at jeg da skulle få problemer med å få tak i nytt...
Jeg også hadde med smoothier i tilleggEr lov å ha med barnemat. Jeg har hatt med smoothier, mme og vann.
Er det ikke cafe på innsiden?Ja er det jeg er redd for at jeg får beskjed om å tømme ut vannet, og at jeg da skulle få problemer med å få tak i nytt...
Er det ikke cafe på innsiden?
Jeg hadde med meg termos med varmt vann, imsdalflaske med kaldt vann og sånn boks med oppmålt pulver. Gikk igjennom det på vei hjem måtte jeg smake på vannet husker jeg, men det var alt.