Mme og fly

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Dere som har hatt flaske barn og flydd, hvordan har dere gjort det? Mme kan jo ikke være ferdig blandet på flaska alt for lenge. Jeg kan ikke ha ferdig blandet nan, da han får nutramigen og den er ikke ferdigblandet.

Dere som har hatt flaske barn og flydd, hvordan har dere gjort det? Mme kan jo ikke være ferdig blandet på flaska alt for lenge. Jeg kan ikke ha ferdig blandet nan, da han får nutramigen og den er ikke ferdigblandet.
Skulle til å se de som er ferdig Men det går jo ikke.. Hvilket selskap skal du fly med..? Og hvor lang er flyturen?

Går vel an å få varmt vann på flyet..? :-)

Jeg hadde med meg termos med varmt vann, imsdalflaske med kaldt vann og sånn boks med oppmålt pulver. Gikk igjennom det:) på vei hjem måtte jeg smake på vannet husker jeg, men det var alt.

Vi sa ifra på flyet at vi trengte lunket kokt vann til før vi skulle lette når vi gikk ombord på flyet:) også sa vi ifra på forhånd når vi trengte det neste gang når vi var i luften :)

Skulle til å se de som er ferdig Men det går jo ikke.. Hvilket selskap skal du fly med..? Og hvor lang er flyturen?

Går vel an å få varmt vann på flyet..? :-)

Det blir Widerøe, er bare 1 time men tar ikke sjansen på en flytur uten mat sånn tilfelle. Det tar jo litt tid pga sikkerhetskontroll, boarding og slike ting...

Jeg hadde med meg termos med varmt vann, imsdalflaske med kaldt vann og sånn boks med oppmålt pulver. Gikk igjennom det:) på vei hjem måtte jeg smake på vannet husker jeg, men det var alt.

Så man får ha termos med vann gjennom sikkerhetskontrollen? For om det går er det jo ikke noe problem :)

Så man får ha termos med vann gjennom sikkerhetskontrollen? For om det går er det jo ikke noe problem :)
Det får du :) de kan be deg smake på det, men du får lov :)

Jeg måtte hente varmt vann inne på cafe,fikk ikle ha med det jeg hadde i termos gjennom sikkerhetskontrollen. Men mulig det er endret nå

Har tatt med en flaske kaldt vann og en termos med varmt vann og blandet på flyet. Og en boks med oppmålt mme. Hvis jeg har sluppet opp for varmtvann så har kabinpersonalet hjulpet meg og gitt tevann.

Jeg måtte hente varmt vann inne på cafe,fikk ikle ha med det jeg hadde i termos gjennom sikkerhetskontrollen. Men mulig det er endret nå

Ja er det jeg er redd for at jeg får beskjed om å tømme ut vannet, og at jeg da skulle få problemer med å få tak i nytt...

Ja er det jeg er redd for at jeg får beskjed om å tømme ut vannet, og at jeg da skulle få problemer med å få tak i nytt...

Om man skulle være riktig uheldig (aldri opplevd det, men OM), så er det ofte cafeer på innsiden av sikkerhetskontrollen som kan være behjelpelige med vann.

Eg reiste fra Flesland.
Fikk beskjed om at eg kunne ta med så mye som var nødvendig for flyturen. Så eg fikk gjennom termos med vann, ferdig-nan, nan-pulver, smoothies, middagsglass og fruktmos. Flyturen tok 5 timer.

Vi fikk ha med oss så mye væske og div vi trengte til turen på gardermoen så ville kontaktet flyplassen og hørt.

Vi fikk også ha med i Egypt og Tyrkia, der er de utrolig strenge på slike ting ofte

Når jeg reiste med baby for 7 år siden så varmet de flasken for meg på flyet. 3-4 timer flytur. Hadde med kaldt vann og hele boksen med nutramigen for å vise hva det var. Slapp å smake heldigvis!:p

Back
Topp