Mme maskin

Hadde jeg ikke hatt behov for. Tar jo ikke lang tid å lage en flaske..
Ikke i utgangspunktet. Men som ei nedenfor nevner, når man har glemt å koke vann klart. Og står med øya i kryss halv 4 på natta :p

Sliter enda jeg med å se klart midt på natta for å måle opp vannet til riktig ml og å få pulveret oppi. En maskin der jeg bare trykka på en knapp hadde vært genialt :p

Ikke i utgangspunktet. Men som ei nedenfor nevner, når man har glemt å koke vann klart. Og står med øya i kryss halv 4 på natta :p

Sliter enda jeg med å se klart midt på natta for å måle opp vannet til riktig ml og å få pulveret oppi. En maskin der jeg bare trykka på en knapp hadde vært genialt :p

Hvorfor måler du det ikke klart før du legger deg? Da er det gjort like rask uten maskin som med.

Skikkelig skeptisk til hygienen med et sånt produkt. ;) Særlig når det er til de aller minste. Tror ikke jeg vill kjøpt noe sånt om jeg ikke ammet, nei.

Hvorfor måler du det ikke klart før du legger deg? Da er det gjort like rask uten maskin som med.
Måler kaldt vann opp til 130ml. Så varmt vann til 210 med vann fra termos

Det er ikke vanskelig sånn sett. Men synet mitt er elendig på natt pga linsene og jeg er kronisk zombietrøtt og ikke helt med, så tar litt tid å blande uansett :p

Nei, det var aldri noe problem å lage mme på den "vanlige" måten den gangen han var baby, så ville ikke hatt en slik maskin. I tillegg er jeg svært skeptisk til hygienen. Jeg var nøye med koking av alt utstyr i mange, mange måneder. Det ville vært umulig med en slik maskin ;). Helt unødvendig for meg i hvert fall med en slik maskin.

Back
Topp