Vi prøver å gi litt mme I natt, så far kan bidra. Men om vi blander ei stor flaske kan den gis på ny om hun ikke drikker opp alt? Sånn innenfor 3-4timer? Uten ny oppvarming? Eller må det lages ny flaske hver gang?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om han er 8Mnd hadde jeg heller kuttet nattmatenVi prøver å gi litt mme I natt, så far kan bidra. Men om vi blander ei stor flaske kan den gis på ny om hun ikke drikker opp alt? Sånn innenfor 3-4timer? Uten ny oppvarming? Eller må det lages ny flaske hver gang?
Det står på planen!Om han er 8Mnd hadde jeg heller kuttet nattmaten![]()
Ikke alltid det bare er å kutte nattmaten.Om han er 8Mnd hadde jeg heller kuttet nattmaten![]()
Nei det skal være sikkert og visst! Jeg ammer, så vanligvis får hun det. Men i det siste så har det blitt mer og mer om natten, og jeg begynner å bli skikkelig sår igjen.Ikke alltid det bare er å kutte nattmaten.
Vi er så heldige at jenta vår aldri har vært interessert i mat på natt.Nei det skal være sikkert og visst! Jeg ammer, så vanligvis får hun det. Men i det siste så har det blitt mer og mer om natten, og jeg begynner å bli skikkelig sår igjen.
Derfor prøvde jeg å tilby flaske i natt, for da er det noe, selv om det ikke er pupp.
Det hører med til historien at hun ikke er noe fan av flaske. Så hun drakk 50ml og det er det meste jeg har fått I henne med flaske noen gang...
Tanken er at om det er flaske hun våkner til så kanskje hun ikke gidder å våkne. For om jeg ikke tilbyr henne noe så skriker hun kjempe sårt. Det går mye bedre når pappaen har nattevåk, men han kan ikke det når han skal på jobb.