MME, flere som gir?

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Amming er det så og si slutt på snart. Litt trist, men passer snuppa best. For mengden min holder ikke! Men lurte da på om det er noen som opplever økedøgn med mme?

Snuppa her har jo blitt en ny baby etter å fått mye mer mme. Men de tre siste dagene tuller hun om natt igjen :( og prøvd å gi hun mer mme på dagen, som hun forsåvitt drikker. Men allikevel urolig og ikke helt fornøyd til natta. Så håper og tror det er øketider... Når en ting fungerer, så kommer noe nytt :)

Husker med storesøster slet jeg aldri med slikt! Hun spiste og var fornøyd.
 
Vet ikke om det er økedøgn, men det er ikke det utviklingsspranget da? Er hun ikke rundt tolv uker nå?
Ser det er mange som har opplevd det her inne:)
 
Vet ikke om det er økedøgn, men det er ikke det utviklingsspranget da? Er hun ikke rundt tolv uker nå?
Ser det er mange som har opplevd det her inne:)
Jo hun blir det til torsdag :) takk! Håpe det er derfor :)
 
Syns det var ikke så lenge til se:p Får håpe det er grunnen. Når A gikk igjenom det var han akkurat slik du beskrev;)
Godt å høre :) da håper jeg virkelig det er en fase! Kjenner henne ikke igjen :( plutselig sove dårlig til natta :( hvor lenge varte det med Adrian?
 
Amming er det så og si slutt på snart. Litt trist, men passer snuppa best. For mengden min holder ikke! Men lurte da på om det er noen som opplever økedøgn med mme?

Snuppa her har jo blitt en ny baby etter å fått mye mer mme. Men de tre siste dagene tuller hun om natt igjen :( og prøvd å gi hun mer mme på dagen, som hun forsåvitt drikker. Men allikevel urolig og ikke helt fornøyd til natta. Så håper og tror det er øketider... Når en ting fungerer, så kommer noe nytt :)

Husker med storesøster slet jeg aldri med slikt! Hun spiste og var fornøyd.


Vi opplevde økedøgn på mme.
Tror vi har hatt noen dager med det nå også. Ella sover vanligvis kjempe godt på natten, men nå vil hun ha mat hver 2-3 time på natten. Men til gjengjeld har hun begynt å legge seg for kvelden rundt 2030. Våkner jo av og til å må få smokk og mat.
Tror også det har litt med sånn utviklingssprang å gjøre også.
Lille har begynt å snu seg, holde hode veldig godt selv. Å da blir det sikkert litt mye noe som igjen kan gjøre de urolige vil jeg tro.
Nå ble dette innlegget veldig surrete, men du skjønner sikkert :)
 
Godt å høre :) da håper jeg virkelig det er en fase! Kjenner henne ikke igjen :( plutselig sove dårlig til natta :( hvor lenge varte det med Adrian?
Adrian holdt på i 5 dager om jeg ikke husker feil- og etter det var det mye forandringer.
Plutselig var han klar for senga kl 2030, holder hodet oppe selv, er mye mer med og leker faktisk osv osv.
Får håpe hun ikke holder på så lenge da:)
 
Adrian holdt på i 5 dager om jeg ikke husker feil- og etter det var det mye forandringer.
Plutselig var han klar for senga kl 2030, holder hodet oppe selv, er mye mer med og leker faktisk osv osv.
Får håpe hun ikke holder på så lenge da:)
Oki :) spennende :) håpe det er det :) må si det var mye som skjedde med han etter de dagene. er på dag fire i kveld. Spent! Tulla med maten i hele dag også. Nekter å spare! Man blir jo smårar når de nekter mat.
 
Back
Topp