Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har termos med varmt vann,
Og på flaskene har jeg avkjølt kaldt vann, slik at det ikke et for lenge for han å vente på mat. Og Såhar jeg en beholder fra avent (se bilde) hvor jeg har eksakthvor mye pulver jeg trenger i hvert rom. Jeg Kjøpte en termos som ikke er så stor, og passer perfekt i stellevesken. Helt topp
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Samme som jeg gjørJeg har termos med varmt vann,
Og på flaskene har jeg avkjølt kaldt vann, slik at det ikke et for lenge for han å vente på mat. Og Såhar jeg en beholder fra avent (se bilde) hvor jeg har eksakthvor mye pulver jeg trenger i hvert rom. Jeg Kjøpte en termos som ikke er så stor, og passer perfekt i stellevesken. Helt topp
Vet du noe om å bruke flaskevarmer?Jeg gjør det også sånn![]()
På barnevognservice. Men vet de har den på barnas hus også.. og så har jeg sett dem i noen matbutikker. Den er helt genial!! Både til melkepulver og grøtpulver når man begynner ned detSamme som jeg gjørgjør dere det samme om natten? Oj, den var grådig genial. Hvor kjøpte du den Mona?
Vet du noe om å bruke flaskevarmer?
Tusen takk for tipsHar en flaskevarmer som man setter flasken i og brekker en metalldigs så det blir varme.. Kan kun brukes en gang før den må kokes før nytt bruk.. Heter noe med lion og et eller annetså de hadde den på barnas hus
Off, ja. Driver å koker litt flasker og ikke minst med bryspumpen. Synes det tar veeeeeldig lang tid på nattenPå barnevognservice. Men vet de har den på barnas hus også.. og så har jeg sett dem i noen matbutikker. Den er helt genial!! Både til melkepulver og grøtpulver når man begynner ned det
Jeg gjør det samme på natten ja. Det tar jo 100 år å få kokt det derre vannetSPESIELT på natten
Tusen takk for tipsblander man mme i kaldt vann da? Siden det ikke skal varmes opp på nytt?
Off, ja. Driver å koker litt flasker og ikke minst med bryspumpen. Synes det tar veeeeeldig lang tid på nattenpumper og gir ca 200 ml morsmelk i døgnet, vet ikke hvor lenge jeg orker å pumpe
Til vanlig så koker vi opp vannet i vannkokeren og har flaskene i sterilisatoern (den elektriske) venter til alt blir kalt for så å fylle på mengde vann i alle flaskene vi har. Så når vi trenger ei så er det bare å sette den i mikroen og deretter ta oppi mme;-) Enkelt og greit og går fort;-)
Ellers når vi går ut kjøpe vi ferdig mme på pappboks så slepper vi å blande å styre uteDen kan å serveres romtemp hvis barnet aksepterer det
![]()
Ja stemmer;-) Står på baksiden av boksen.Hvilken type mme kan serveres i romtemp? Nan sin i sånn 200ml boks?
Ja, herregud. Er jo bare å kjøpe ferdig, tenkte jeg ikke på. Takk for tipsTil vanlig så koker vi opp vannet i vannkokeren og har flaskene i sterilisatoern (den elektriske) venter til alt blir kalt for så å fylle på mengde vann i alle flaskene vi har. Så når vi trenger ei så er det bare å sette den i mikroen og deretter ta oppi mme;-) Enkelt og greit og går fort;-)
Ellers når vi går ut kjøpe vi ferdig mme på pappboks så slepper vi å blande å styre uteDen kan å serveres romtemp hvis barnet aksepterer det
![]()