Mme barn...

baby27

Glad i forumet
MAI 2013
Hva gjør dere når dere skal i parken/ stranden eller generelt vekke fra huset noen timer? Merker det er litt styrete...

No ammer jeg,men vet om venniner som har hatt med seg kaldt kokt vann og termos med varmt vann og blandet til passe tempratur og har i pulver:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Jeg har termos med varmt vann,
Og på flaskene har jeg avkjølt kaldt vann, slik at det ikke et for lenge for han å vente på mat. Og Såhar jeg en beholder fra avent (se bilde) hvor jeg har eksakthvor mye pulver jeg trenger i hvert rom. Jeg Kjøpte en termos som ikke er så stor, og passer perfekt i stellevesken. Helt topp :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1371760679478.jpg
    1371760679478.jpg
    28,7 KB · Visninger: 45
Og på flaskene har jeg avkjølt kaldt vann, slik at det ikke et for lenge for han å vente på mat. Og Såhar jeg en beholder fra avent (se bilde) hvor jeg har eksakthvor mye pulver jeg trenger i hvert rom. Jeg Kjøpte en termos som ikke er så stor, og passer perfekt i stellevesken. Helt topp :D

Jeg gjør det også sånn :)

Samme som jeg gjør :) gjør dere det samme om natten? Oj, den var grådig genial. Hvor kjøpte du den Mona?

Har en flaskevarmer som man setter flasken i og brekker en metalldigs så det blir varme.. Kan kun brukes en gang før den må kokes før nytt bruk.. Heter noe med lion og et eller annet :p så de hadde den på barnas hus

Samme som jeg gjør :) gjør dere det samme om natten? Oj, den var grådig genial. Hvor kjøpte du den Mona?
På barnevognservice. Men vet de har den på barnas hus også.. og så har jeg sett dem i noen matbutikker. Den er helt genial!! Både til melkepulver og grøtpulver når man begynner ned det:)
Jeg gjør det samme på natten ja. Det tar jo 100 år å få kokt det derre vannet ;) SPESIELT på natten:p

Har en flaskevarmer som man setter flasken i og brekker en metalldigs så det blir varme.. Kan kun brukes en gang før den må kokes før nytt bruk.. Heter noe med lion og et eller annet :p så de hadde den på barnas hus
Tusen takk for tips :) blander man mme i kaldt vann da? Siden det ikke skal varmes opp på nytt?

På barnevognservice. Men vet de har den på barnas hus også.. og så har jeg sett dem i noen matbutikker. Den er helt genial!! Både til melkepulver og grøtpulver når man begynner ned det:)
Jeg gjør det samme på natten ja. Det tar jo 100 år å få kokt det derre vannet ;) SPESIELT på natten:p

Off, ja. Driver å koker litt flasker og ikke minst med bryspumpen. Synes det tar veeeeeldig lang tid på natten ;) pumper og gir ca 200 ml morsmelk i døgnet, vet ikke hvor lenge jeg orker å pumpe

Tusen takk for tips :) blander man mme i kaldt vann da? Siden det ikke skal varmes opp på nytt?

jeg har vann på flasken som er kokt fra før og så har jeg mme blandingen i en kopp som er delt inn i 3 rom som er beregnet å ha mme i. Kjøpte den enten på barnas hus eller på babyshop. Veldig genialt å ha med seg når man skal være borte lenge men med andre oppvarmingsmuligheter.
http://babyutstyr.no/catalogsearch/...t=16&mode=list&order=relevance&q=flaskevarmer her kjøpte jeg den :)

Jeg bruker flaskevarmer. Helt genialt! Måler bare opp mengde kaldt vann på forhånd. Står i kjøleskapet. Har i pulver når jeg skal mate, og varmer i varmeren. Den jeg har fra avent kan man varme opp fra fryst tilstand også. Og middagsglass når den tid kommer :-) har også sterilisator til å putte i mikro. 2-6min så er fire flasker ferdig! :-)

Til vanlig så koker vi opp vannet i vannkokeren og har flaskene i sterilisatoern (den elektriske) venter til alt blir kalt for så å fylle på mengde vann i alle flaskene vi har. Så når vi trenger ei så er det bare å sette den i mikroen og deretter ta oppi mme;-) Enkelt og greit og går fort;-)
Ellers når vi går ut kjøpe vi ferdig mme på pappboks så slepper vi å blande å styre ute:-) Den kan å serveres romtemp hvis barnet aksepterer det:-)

Har med flaske hvor jeg har kaldt kokt vann. Og termos med varmt vann. Da er det bare å blande til rett temperatur. Pulver i doseringsboks fra avent.

Til vanlig så koker vi opp vannet i vannkokeren og har flaskene i sterilisatoern (den elektriske) venter til alt blir kalt for så å fylle på mengde vann i alle flaskene vi har. Så når vi trenger ei så er det bare å sette den i mikroen og deretter ta oppi mme;-) Enkelt og greit og går fort;-)
Ellers når vi går ut kjøpe vi ferdig mme på pappboks så slepper vi å blande å styre ute:) Den kan å serveres romtemp hvis barnet aksepterer det:)

Hvilken type mme kan serveres i romtemp? Nan sin i sånn 200ml boks?

Ellers når vi går ut kjøpe vi ferdig mme på pappboks så slepper vi å blande å styre ute:-) Den kan å serveres romtemp hvis barnet aksepterer det:-)
Ja, herregud. Er jo bare å kjøpe ferdig, tenkte jeg ikke på. Takk for tips :D

Back
Topp