MME bare?

muffinium

Glad i forumet
Hvem er det her inne som bare gir MME? og hvordan går det? Vil bare vite fordi jeg har fått mange problemer med ammingen

Det går kjempe bra nå, det var noen startproblemer, men nå er magen godt vant med det.
Gir han minifom og 2-3 ml ammete før hvert måltid.
Kuttet ut malt fordi den ga ham masse plager. Lå å trykket 24-7, skikkelig slitsomt!
Men nå er alt fintfint!!

jeg gir bare MME...
det går helt fint.
har gitt litt Malt hele veien,
men han ligger å trykker veldig mye, merker han sliter med å få det ut,
men i går kjøpt jeg Minifom,
så nå skal vi se hvordan det blir om et par dager[;)]

tror Donya har litt hvondt i magen idag men hun sover akkurat nå...jeg har sååå jevla hvondt i ryggen...får dårlig samvittighet når jeg ikke kan amme og veit ikke hva jeg skal gjøre...hun får en måltid med MME...hver gang har hun ikke hatt noen problem men vi får se hva som skjer idag...jeg er jo Mrs worried...

du må ikke stresse/uroe deg så fælt.
det viktigste er at dere har det bra BEGGE 2![;)]

Hadde store startvansker selv og hadde veldig dårlig samvittighet en stund fordi jeg ikke fikk til å amme henne. Nå går alt så mye bedre. Da det gikk opp for meg at ammingen gikk rett vest, satt jeg med store smerter og prøvde å amme henne. Der satt jeg og tenke at jeg måtte gi henne fra meg fordi jeg ikke fikk til dette, at noen andre heller måtte ta vare på henne siden jeg ikke fikk det til.

Mitt råd til deg er å søk støtte fra flere rundt deg. Du får ei like fin jente på MME, tro meg. Jeg klarte ikke se dette selv med en gang, så derfor var det veldig godt å få støtte fra familie og venner. Nå hører jeg stadig om flere som har slitet med amming og som måtte gå over til MME. Vi er ikke alene så ikke vær redd for å søke råd og støtte. Tenk hvor mye bedre jenta di har det når du slittet tak i den dårlige samvittigheten, senker skuldrene og koser deg med å gi henne mat på flaske. Hun smiler når du smiler [:)] hun har det aller best ved at du har det bra [:)]

Jeg ønsker deg masse lykke til [:)]

Her fungerer ammete og Minifom best.

Gir også bare Nan... Det fungerer veldig fint. Bruker minifom til to måltider i døgnet, utenom det ingenting. Hun bæsjer annenhver dag, men plages ikke med luftplager eller hard mage....

ORIGINAL: mamma_viv

Det føles litt bedre å vite at jeg ikke er alene som sliter med amming og gir kun MME.

Har vært deppa siden jeg fikk masse problemer med amming.  Takk alle sammen. 

Jeg føler litt bedre om meg selv som mor ............

Du er en supergod mor mamma_viv!! Tenk så mye vi har slitt for denne ammingen, det er et godt tegn på god mor det. Når nok er nok så er det enda godt vi har innsett det[;)] Gutteputten og meg selv har det så mye bedre nå[:D][8D]

Back
Topp