MME- 6 mnd ?

Mamma_2013

ØnskerMegEnGullUnge2013<3
Hei folkens.
Sønnen min er 6 mnd imorgen. Og jeg gir han mme, er det nå greit å gå over til nan nr 2 eller skal jeg holde meg til nr 1?

Jeg forstår ikke! For på nr en står det på morsmelkserstatning og på nr to står det MELKEBASERT TILSKUDDSBLANDING.

Noen som kan hjelpe meg? Hva bør jeg gjøre? Det haster litt, så håper noen kan komme med et raskt svar.

Takk på forhånd.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
vi har bytta. snuppa har ikke reagert. begge er vel basert på kumelk, og det er vel en grunn til at det er en ny fra 6 mnd.med tank på hva barna trenger av næringsstoffer, at de blir mette osv..
 
Hei:)
Sånn som jeg har forstått det skal de kun ha 600 ml i døgnet av mme 2. Så ikke gå over til mme2 før hun er vandt med mer fastføde. Jenta mi bruker også mme fr NAN og vi har ikke byttet før nå siden hun ikke har vært vandt til storemengder fastføde før nå (hun er 7 mnd) jenta mi får 5 flaker i døgnet (600ml ) håper dette var til litt hjelp, men kan være greit og prate med HS også ;)
 
Vi bruker hipp. Var usikker og sendte derfor Mail. Da spiste baby 2 grøtmåltider og resten mme. Fikk til svar at baby mellom 6-12 mnd skal ha hipp 2:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp