Mm+mme og utilfreds unge

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Ungen min blir tilsynelatende ikke fornøyd av pupp + 90 ml mme. Jeg vet jeg har nok melk til at ho skal få i seg litt hvertfall. Har ikke lyst til å øke mengden mme heller men jeg må kanskje det? Hva skal jeg gjøre? Nattan er et mareritt når ho ikke blir fornøyd kun av pupp.

Ungen min blir tilsynelatende ikke fornøyd av pupp + 90 ml mme. Jeg vet jeg har nok melk til at ho skal få i seg litt hvertfall. Har ikke lyst til å øke mengden mme heller men jeg må kanskje det? Hva skal jeg gjøre? Nattan er et mareritt når ho ikke blir fornøyd kun av pupp.
Tar du pauser underveis i flaska? Folk sier jo at man skal gi til barna stopper selv, men mine to barn har ikke vært slik. Storebror drakk mme til han spydde og det ser jeg at lillesøster også kan gjøre hvis jeg gir ubegrenset. Jeg stopper derfor underveis og ser an reaksjonen hennes. Her ønsker hun mme til hvert måltid.
Hvor gammel er hun og hvor ofte får hun mat?
Her spiser hun ca hver 3 time (hver fjerde på natt) - får pupp + 50-60ml mme

3 uker gammel

Tar du pauser underveis i flaska? Folk sier jo at man skal gi til barna stopper selv, men mine to barn har ikke vært slik. Storebror drakk mme til han spydde og det ser jeg at lillesøster også kan gjøre hvis jeg gir ubegrenset. Jeg stopper derfor underveis og ser an reaksjonen hennes. Her ønsker hun mme til hvert måltid.
Hvor gammel er hun og hvor ofte får hun mat?
Her spiser hun ca hver 3 time (hver fjerde på natt) - får pupp + 50-60ml mme

3 uker gammel
Ho er ikke mer enn to og en halv uke. Gir ho mat ca hver tredje time. I natt ble det nærmere to og en halv. Det er vanskelig å tolke signalene noen ganger, ho kan virke mett og jeg legger ho ned. Etter to minutter vil ho ha mer. Du gir alltid mme til hvert måltid?

Jeg gir mme til hvert måltid enda ja.. Hender seg at hun ønsker pupp mellom måltidene (altså oftere enn hver 3 time) men da sovner hun som regel på puppen etter en liten påfyll. Da får hun ikke mme igjen. Prøver å forholde meg til ca 3 timer mellom mme, mens puppen gjerne kan tilbys oftere hvis hun er urolig.

Ja mme er noe herk og myyye vanskeligere å forholde seg til enn bare puppen.. Derfor klarer jeg ikke å legge ifra meg tanken om å få til å fullamme..

Gråter hun etter mer når du har gitt 90 ml mme altså?

Back
Topp