MM, MME, blablabla

ilabom

Forumet er livet
Julibarna2014
Kan jeg slå sammen det jeg pumpa ut i går, med det jeg har pumpa ut i dag, i samme flaska og gi til mini?
Begge deler har kun stått i kjøleskapet [:)]

Sikkert et sinnsykt dumt spm, men plutselig blir man så usikker på alt liksom.. [8D]

det er IKKE et dumt spørsmål for jeg har lurt på det samme selv.

Men det går når man fryser, at man etterfyller..

Har bare etterfylt det som pumpes iløpet av en og samme dag,

Jeg har ikke overflod nok til å fryse, men har skjønt at man kan helle på det som allerede er fryst, så lenge det ikke er mer enn det som er fryst fra før, pga varmeforskjell liksom.. [:)]

Vil jo tro jeg kan blande det som er fra i går og i dag, men ble plutselig så usikker..
Ellers må han få 40 ml fra en flaske, og 90 fra en annen liksom [8D]

Kan kje forstå någe aent enn at det ska gå ann så lenge begge deler kun har stått i kjøleskapet. Eg tror eg jor d når eg dreiv å pompa. Du fulde eg alt i ei flaska. Å når eg tenke meg om jor de det på sygehuset og så regne jo me at det sko gå an.

Jeg tror det jeg også altså. Det havner jo i samme magen, uansett om han får det fra samme eller forskjellig flaske..
Har prøvd å finne ut av det på ammehjelpen osv, men finner ingenting.. [:)]

Ja det gjør så:)

Når jeg har pumpet så har jeg gjort det, og prinsessa har aldri hatt noe magevondt eller noe.[:)]

ORIGINAL: Soul

Når jeg har pumpet så har jeg gjort det, og prinsessa har aldri hatt noe magevondt eller noe.[:)]

Tror jeg gjorde det sist jeg drev med pumping, og mener å huske det gikk bra [:)]
Jeg tar sjansen jeg! Hehe [:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Det går helt fint[:D]

Takk! [:D][:D]

Sniker litt[;)]

Det går helt fint! Jobber på prematuravd. og det gjør vi det[:)] 
Si du har pumpet kl 17 i går, og pumper kl 12 i dag så kan du fint helle det på samme flaske. Om barnet ikke skal ha med en gang og du pumper igjen kl 15 i dag kan det også helles på samme flaske.

Det eneste man skal tenke på er at holdbarheten regnes fra den første pumpingen, altså fra den kl 17 i går da[;)] 

Sniker meg hjem til desember 10

ORIGINAL: Siljemor88

Sniker litt[;)]

Det går helt fint! Jobber på prematuravd. og det gjør vi det[:)] 
Si du har pumpet kl 17 i går, og pumper kl 12 i dag så kan du fint helle det på samme flaske. Om barnet ikke skal ha med en gang og du pumper igjen kl 15 i dag kan det også helles på samme flaske.

Det eneste man skal tenke på er at holdbarheten regnes fra den første pumpingen, altså fra den kl 17 i går da[;)] 

Sniker meg hjem til desember 10

Åh, så flott! Takk skal du ha! [:D]
Takk for sniken, kom gjerne tilbake [;)]

Back
Topp