Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så du spurte om jeg er fra Saltrød i den andre tråden her. Er ikke derfra, men vi har hytte der nede[:)] Skal ned dit om 14 dager igjen uten barna for å få litt avlastning[:)] Er du derfra?
Ja det er synd synes jeg. Er utrolig flott der nede. Tilbringer mange deilige dager der[:D] Synes ikke de nye hyttene er noe fine heller. Ligner på arkitekthus.
ja, det er litt synd, var lissom så fint sånn det var der...
kommer jo det nye feltet med mange hus rett på toppen av bakken og inn til venstere også...
Så det. Forstår bare ikke hvorfor alt skal være så nytt og funky på en måte. Synes det er en del av sjarmen å være uten vann og strøm jeg da. Er jo bare å hente vann i ledningen som er lagt ut som man kan vaske seg i og vi kjøper drikkevann. Utedo er det også der[;)] Vil fortsette å ha det sånn, men nå vil svigers legge inn vann og strøm de også. Blir vel sånn når man drar på åra[8|]
ja, ute do og ikke strøm er lissom skikkelig hytte for meg også...
mange legger både vann og strøm inn og gjerne parabol ol.. blir jo nesten ett lite hus da...
Sant det. Da er jo hele vitsen med å kalle det for hytte borte. Vi har ett lite solcellepanel som gjør at vi får lys om kvelden. Holder i massevis med strøm for meg. Kanskje vi kunne møtes en gang når vi er der nede da? Hvis du vil da?
Skal nedover fredag om 2 uker, men uten barna. Kan jo kanskje ta en kaffekopp på Saltrød for det? Skal sikkert innom Røff & Tøff da også[;)] Handler nesten alltid der når vi er sørover.
Ja synd de tok bort Bakern der. Hadde kjempegod kaffe latte (og gode kaker). Synes det er tilbud der hele tiden jeg. Masse klær til alle ungene derfra[:)]