mjøldyr

teba

Gift med forumet
fy f.....lørdag måtte eg vakse ned alt av skap på kjøkenet! det krydde av mjøldyr og vi kasta 3 heile bærenett med mat osm ikkje var opna ein gang!!! æsj og fysj og fei!!![:-][:'(]
kva diss aekle små dyra kjem frå??? eg vasker jo skapene tii og ofte!

[:)]Det er desverre slik at de ekle monsterne bor i tørrvarer ,som for eksempel makaroni esken.... Skulle koke makaroni for noen år siden ,fra pose- åpnet posen og helte i vannet-og det krydde av de små beistene! Tok mange år før jeg spiste noe annet enn fersk pasta... Nå oppbevarer jeg alt av melvarer i tette bokser ,(Mel,pasta,gryn ol.) For om det er dyr i det jeg har kjøpt skal de i alle fall ikke gå rundt i matskapet mitt!!!!
Motbydelige skapninger!!

æsj [:)]
det har eg ikke fått med meg, bare i sukker og korn blandinger!!!!ik mel!
tror eg hadde gått ut og spist eg i mange dager, sikkert fått fnatt av hele kjøkkenet, eg hater ekkle små dyr

æsj da! Hørtes ikke noe hyggelig ut med slike dyr på besøk i maten[:'(]

fya meg...eg har nå lagt ut minefelt i skapet slik at desse EKLE OG GRUSME DYRA ikkje skal få noke gratis av meg!!! helvete!!!
heldigvis hadde eg kveitemjølet i tett boks,men ein grovemjølpakke stod open !!!![:'(][:'(][:@]

Ææææsj, har ikke snøring på hva mjøldyr er jeg da, men der vi bodde sist var det plutselig noen små svarte skapninger i skuffen hvor jeg har plastposer. Også hadde vi en liten krok hvor det f.eks var noen tomme pizzaesker..der fant jeg også disse ekle krypene... Er dette mjøldyr?

selv om de er ekle så er de ikke farlige, noe å trøste seg med?

hadde også samme erfaring her om dagen.. JEG HATER DE SMÅ SKAPNINGENE... det er som mann blir aldri kvitt dem.. når jeg sier endelig så ser jeg ikke noe tegn til dem, så dukker det plutselig opp en til.. tror de legger egg eller no sånt [:@][:@][:@]Vet av  erfaring messig at de kan være vanskelig å bli kvitt ..... død over de skapningene[:@]

Back
Topp