Har senaste tiden slitit med o få i Oliver mme, han vill inte gärna ha det men han har iallafall fått i sig en flaska på 200 ml på kvällen men nu senaste tiden så vill han inte ha den heller! Får kanske i honom 50 ml bara på ett helt dygn! Men igår provade jag o ge honom lite vanlig mjölk i koppen till frukosten o han drack som aldrig förr! han är väldigt dålig på o dricka vatten också(även om man smaksätter med lite juice/saft) men vätska måste han ju ha i sig. Vet att han egentligen är lite för liten för vanlig mjölk, han är ju bara 10 mån(gjorde det mest för o se om han drack) men känner att jag kämpat läääänge nu för o få honom o dricka vatten o han vill inte ha det. Men jag funderade på om man kanske kan ge havre eller rismjölk till några av måltiden fram tills han blir 1 år o kan dricka vanlig mjölk, bara för o få i honom lite mer vätska, kan man göra det? Han äter ju yoghurt o ost o smör dagligen så han får ju i sig lite mjölkprodukter ändå, så han borde ju få i sig en del kalcium o så därifrån men jag blir lite orolig över om han får i sig tillräckligt med vätska för senaste dagarna har han haft lite torrare blöjor än förut(inte jättetorra) o ändå har jag alltid i extra med vatten i gröt o middag. Nån som har nån idé?