MIZZbigBADAbing!

4xS

Forumet er livet
VIP
så deg i østfoldhallen ista [;)][:D]
hvis det ikke var deg har du en tvillingsøster [8D]

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

du så sikkert syner....hoste....... [X(]

kjente igjen øya dine [:D]

Jeg var forresten stresset,for ungen er syk,og sutra,og gubben skulle ha seg bukse,å jeg HATER å handle 

du småløp bortover så jeg ja [8D] hihi, så ikke ut som du trivdes i situasjonen [;)]

Uffda,hehe [8|][8D]

uffda? [8|] du har jo ganske spesielt, pene øyne, derfor jeg kjente igjen akkurat dem [:D]
er ikke lesbisk assa [8|][8D]

ORIGINAL: 3xS

Jeg var forresten stresset,for ungen er syk,og sutra,og gubben skulle ha seg bukse,å jeg HATER å handle 

du småløp bortover så jeg ja [8D] hihi, så ikke ut som du trivdes i situasjonen [;)]
Ja,vet du...Jeg får FNATT av MASSE folk,som omtrent går over handlevogna,hehe.
Blææh,hehe. Så jeg får alltid høre jeg ser skikkelig bitch ut når jeg er på kjøpesenter å sånn,jeg vil bare komme meg fortest mulig ut,hehe. Kanskje ikke veeeeldig kvinnfolk sånn sett [8D]

det var ekstremt mye folk der idag synes jeg da, så skjønner deg godt[;)]

du så ikke bitch ut akkurat, men du innbyda ikke akkurat til at noen skulle komme bort å si hei heller [8D]

Uffda,hehe [8|][8D]

uffda? [8|] du har jo ganske spesielt, pene øyne, derfor jeg kjente igjen akkurat dem [:D]
er ikke lesbisk assa [8|][8D]
åja [8|]
trodde du syns de var rare,hehe. Men,sier takk for det asså [:D]

(ikke lesbisk a du,hehe,mhm) [8D]

[;)][8D]

Ja,vet du...Jeg får FNATT av MASSE folk,som omtrent går over handlevogna,hehe.
Blææh,hehe. Så jeg får alltid høre jeg ser skikkelig bitch ut når jeg er på kjøpesenter å sånn,jeg vil bare komme meg fortest mulig ut,hehe. Kanskje ikke veeeeldig kvinnfolk sånn sett [8D]

det var ekstremt mye folk der idag synes jeg da, så skjønner deg godt[;)]

du så ikke bitch ut akkurat, men du innbyda ikke akkurat til at noen skulle komme bort å si hei heller [8D]
Know,for da må jo jeg være extra lenge der [X(][X(][X(]
Neida,går som regel bedre når jeg er ALENE uten unge og mann. For da får jeg stressa avgårde ifred,hehe [:D]

helt enig med deg [:D]

ORIGINAL: Mayia

din jææææææææævla sniker snuppa

what? hvem er du?? [8|]

Back
Topp