Mitt ULbilde 11 uker <3

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
Endelig kan jeg laste opp bilder igjen da, var på mitt 3. UL torsdag og alt var bra med bebisen denne gangen. Var overlykkelig å ha kommet over de ukene hvor det har gått feil før!
Et fint bankende hjerte med 164 s/m, og selv om h*n ikke ville vise seg så mye på bildet, har jeg sett h*n danse med armer og føter! Det var herlig å se, og jeg har en følelse at jeg endelig kan slappe av og at dette skal gå bra!

Fantastisk!!! Du får et nydelig barn, det er jo lett å se!

Så fin baby! :))

Så fin!! :) jeg har hatt en god følelse i magen for deg hele tiden!! Denne gangen går det bra!!! :)

aaaw, se dn skjønne lille krabaten der:) Nyyt den gode følelsen til d fulle, d fortjener du virkelig :) :)

så koselig 

men, kunne de sjekke nakkefoldene på h*n der? når vi var på ul 11+1 så sa legen at h*n var for liten til å sjekke nakkefoldene, men hun kunne se en nesetipp og det var et bra tegn.. bare lurer på om det var slik hos dere også?

Så deilig:) KJempe glad på deres vegne :)

SweetCherry skrev:
så koselig 

men, kunne de sjekke nakkefoldene på h*n der? når vi var på ul 11+1 så sa legen at h*n var for liten til å sjekke nakkefoldene, men hun kunne se en nesetipp og det var et bra tegn.. bare lurer på om det var slik hos dere også?

Jeg kunne komme tilbake i uke 13 for det, men vi bestemte å ikke gjøre det...
Har jo hatt et tøft år, og 3 UL til denne babyen, så vi trodde det var bedre å slappe av litt nå og nytte at jeg har kommet over de skummele uker hvor det har gått feil. Alt var kjempebra nå, så vi vil bare tro at det går bra nå. Selv om down skulle bli oppdaget, tar jeg ikke abort, barnet er veldig ønsket uansett om det har down. Og de kan jo sikkert se det på ordinær UL og? og da har vi nok tid til å forberede oss på det da.

Nydelig!emoticon

Så koselig!! Deilig å kunne sneke skuldrene litt!! Kos deg masse :)

Så utrolig at disse små krabatene vokser inni oss jenter :) Kos deg masse i tiden fremover!
Og gratulerer med 11 uker!

Back
Topp