Mitt siste kjøp

Real

Gift med forumet
Her kan vi legge inn bilder av vårt siste kjøp :)

Idag fikk jeg denne nøydelige retro kjolen i posten :)ImageUploadedByBV Forum1370438069.363356.jpg
 
  • Liker
Reactions: jc
å så nydeli! Passe slike kjoler på jenter som er lave? hvor kjøpte du den? har jo ingenting som passe nå :(
 
ah, er 1,50 :p hihi... hvilken størrelse bruker du? Jeg er nok litt tykkere en deg for øyeblikke(av å bedømme bilde du la ut så har jeg større pupper, mage og hofter)... men det skal jo bort etterhvert ;)
 
ah, er 1,50 :p hihi... hvilken størrelse bruker du? Jeg er nok litt tykkere en deg for øyeblikke(av å bedømme bilde du la ut så har jeg større pupper, mage og hofter)... men det skal jo bort etterhvert ;)
Jeg bruker xs.
 
Jeg bruker xs.

såpass lite:p tenkte å kjøpe s eller m men er usikker, står jo de er noe store i størrelsen... du har ikke kunne målt deg så kunne jeg sammenlignet? send på pm(eller hva det en kalles)... ? Tenkte å kjøpe kjole til dåpen siden jeg ikke har noe som passer så blir dumt om jeg må bytte... eller evt jeg kan skrive mine mål til deg så kan du sammenligne? :p
 
såpass lite:p tenkte å kjøpe s eller m men er usikker, står jo de er noe store i størrelsen... du har ikke kunne målt deg så kunne jeg sammenlignet? send på pm(eller hva det en kalles)... ? Tenkte å kjøpe kjole til dåpen siden jeg ikke har noe som passer så blir dumt om jeg må bytte... eller evt jeg kan skrive mine mål til deg så kan du sammenligne? :p
Jeg kan godt måle meg..men hva skal jeg ta mål av? :)
 
Har visst ikke orden i sysakene!! Finner ikke målebåndet. Skal spørre mannen når han kommer hjem ( her i huset er det han som syr ) :)
 
hehe, såpass:p Her i huset er det vel ingen som syr(har ikke symaskin) så er svigermor som hjelper med sånt :D
 
Kjempefin kjole!
 
Jeg har blitt bitt av Ebay basillen og har shoppa som en gaaaal!!

ImageUploadedByBV Forum1372766983.531345.jpg
ImageUploadedByBV Forum1372767003.501011.jpg
ImageUploadedByBV Forum1372767110.415523.jpg
ImageUploadedByBV Forum1372767136.301764.jpg
 
Back
Topp