Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så fin! Eg elske da snittet der, har eit par sånne sjølv!Her kan vi legge inn bilder av vårt siste kjøp
Idag fikk jeg denne nøydelige retro kjolen i posten Vis vedlegget 17433
Jeg er 152, så jaå så nydeli! Passe slike kjoler på jenter som er lave? hvor kjøpte du den? har jo ingenting som passe nå
Jeg bruker xs.ah, er 1,50 hihi... hvilken størrelse bruker du? Jeg er nok litt tykkere en deg for øyeblikke(av å bedømme bilde du la ut så har jeg større pupper, mage og hofter)... men det skal jo bort etterhvert
Jeg bruker xs.
Jeg kan godt måle meg..men hva skal jeg ta mål av?såpass lite tenkte å kjøpe s eller m men er usikker, står jo de er noe store i størrelsen... du har ikke kunne målt deg så kunne jeg sammenlignet? send på pm(eller hva det en kalles)... ? Tenkte å kjøpe kjole til dåpen siden jeg ikke har noe som passer så blir dumt om jeg må bytte... eller evt jeg kan skrive mine mål til deg så kan du sammenligne?
bredeste parti på hofte(pver rumpe), smalest i midja og over puppeneJeg kan godt måle meg..men hva skal jeg ta mål av?
Oki doki. Skal prøve å gjøre det i mårra.bredeste parti på hofte(pver rumpe), smalest i midja og over puppene
fått gjort det?Oki doki. Skal prøve å gjøre det i mårra.
Nei, kjære vene!! Det blei helt glemt. Sorryyyy! Skal finne et målebånd å gjøre det sporenstreks!!fått gjort det?
Åjada! Han er en skikkelig handyman som også syr og har sansen for interiør og designhehe, såpass Her i huset er det vel ingen som syr(har ikke symaskin) så er svigermor som hjelper med sånt
oi den øverste turkise kjolen var fiiin har du en link til den på ebay?? hvor mye kostet den?Jeg har blitt bitt av Ebay basillen og har shoppa som en gaaaal!!
Vis vedlegget 20821
Vis vedlegget 20822
Vis vedlegget 20823
Vis vedlegget 20824