Mitt Scrappe PARADIS

Taranitas øyenstener

Forumet er livet

Nå er ENDELIG rommet mitt ferdig, har hatt midlertidige plasser å sitte hele tiden, men NÅ er det fast plass

ORIGINAL: mortiljenter

WoW,[:D][:D]kjempefin!!!!!!     

sånn plass drømmer jeg om også [8|][:D] når jeg holder på med mitt er jeg litt her og litt der og litt overalt i grunn....huset er litt lite, men bare vent til vi får bygd på da skal også jeg få mitt eget lille "paradis"..hehe

ja, d e veldig godt å endelig ha en fast plass

Tør jeg spørre hvor du hat fått tak i de hyllene som du har arkene liggende i der til venstre???

ORIGINAL: VilSåGjerne

kanon flott [:D]

i LOVE it, hehe

Jeg vil komme til deg å scrappe en dag!!!!
Skal du forresten på papirgleder i morgen?

ORIGINAL: LeonElias`mamma

Tør jeg spørre hvor du hat fått tak i de hyllene som du har arkene liggende i der til venstre???

Henger meg på den!!!

Stilig rom!!!

ORIGINAL: VilSåGjerne

kanon flott [:D]

det er sko hyller fra ikea[:D]

ORIGINAL: *Solstråle*

Jeg vil komme til deg å scrappe en dag!!!!
Skal du forresten på papirgleder i morgen?

her er du hjertelig velkommen anytime[:D] skjer d noe på papirgleder imorgen????
jeg har ik penger nå[:'(]

ORIGINAL: aleika

Kjempe fint. Så heldig du er[:D] Den tavla med de boksene på er jo bare heelt genial

ja, den er kjempe grei, men har masse søppel i krukkene som jeg skal kaste, glemmer d alltid, hehe. Kjøpte tavla og krukkene på tilbud på claes ohlson for en tid tilbake

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

Kjempe fint. Så heldig du er[:D] Den tavla med de boksene på er jo bare heelt genial

ja, den er kjempe grei, men har masse søppel i krukkene som jeg skal kaste, glemmer d alltid, hehe. Kjøpte tavla og krukkene på tilbud på claes ohlson for en tid tilbake

Oi, det skal jeg kikke etter neste gang jeg er der. Kjempe fint rom altså. Masse smarte løsninger 

ja d e veldig greit

ORIGINAL: svimsa

Så fint du har fått det!! [:)] Jeg kommer å scrapper med deg når jeg kommer hjem! [;)]

ja, det må du bare gjøre[;)] så kan vi prate litt om løst og fast

ORIGINAL: hsm

Så flott det var[:D]

tusen takk, har fått opp enda en liten henge hylle nå

ORIGINAL: Mammen t Mari

NÅ BLE JEG MISUNNELIG
Kjempe flott rom du har fått deg

hehe, men du.... det var ikke dyrt, jeg kjøpte en hobby plate til 209 kr, så kjøpte vi ben til den på ikea til ca 19 kr stk. Kjøpte 6 ben. Så kjøpte eg alt det andre dillet på ikea oxo, ingen ting var over 200 kr stk

Back
Topp