mitt mareritt!!!

louis22

Elsker forumet
Baby uskadd etter påkjørsel

(VG Nett) En 5 måneder gammel gutt ble slengt ut av barnevognen og ned på asfalten etter at vognen han satt i ble påkjørt i Arna utenfor Bergen i dag.

Av JULIE HÆHRE


VG Nett følger:
Foreldre og barn
Bil og trafikk

Den fem måneder gamle gutten kom fra ulykken uskadet, men ble brakt til en lokal lege for nærmere undersøkelse.

- Gutten og moren var på vei ut i et gangfelt da de ble påkjørt av en bil. Gutten ble slengt ut av barnevognen og ned på asfalten, men heldigvis gikk det bra, sier operasjonsleder ved Hordaland Politidistrikt Sven Johannesen til VG Nett.

Politiet har beslaglagt førerkortet til føreren av bilen, en 75 år gammel mann.


(VG NETT 25.01.06 kl. 13:30)
 
Tror det der er alles mareritt.. Enkelte skulle aldri fått beholde lappen i den alderen! Men det positive er jo at det gikk bra!!
 
Fy søren!!

Godt at det gikk bra!!

Klem, M
 
Ja det er vel alle foreldres mareritt at noe slikt skal skje..

Så vi får alle krysse fingrer at det ikke skjer med noen av oss..
 
Fytti stakars liten [&o]
Håper ikke den mannen får igjen lappen på en stund. At de tar litt tester på han.
 
har sett det før i majorstua krysset dama løp ut med vognen først og det smalt skikkelig... hele baggen ble revet av vognen men bebisen klarte seg pga nettet som var på !! men fikk noe småskader.. så helt jævlig ut.. moren gikk i sjokk og bare falt sammen.. jeg klarte ikke holde tårene bilbake men det var godt og se bebisen leve da ambulanse mannen løftet den og gikk mot moren... grøss grøss aldri vognen først ut i veien..[:o]
 
Å så fælt!!! Godt det gikk bra,men nå ble jeg litt uvell her
 
ORIGINAL: louis2

har sett det før i majorstua krysset dama løp ut med vognen først og det smalt skikkelig... hele baggen ble revet av vognen men bebisen klarte seg pga nettet som var på !! men fikk noe småskader.. så helt jævlig ut.. moren gikk i sjokk og bare falt sammen.. jeg klarte ikke holde tårene bilbake men det var godt og se bebisen leve da ambulanse mannen løftet den og gikk mot moren... grøss grøss aldri vognen først ut i veien..[:o]


Majorstuerkrysset er jo helt jævlig da.. Går forbi der hver dag når jeg skal på jobb jeg..
Altfor mye trafikk og trafikklyset for gående varer jo ikke lenge da..
Når vi går over der med barna i barnehagen så må vi jo løpe over for å rekke det..

Sikkert lurt å dra vognen etter seg over gaten..
 
ORIGINAL: louis2

aldri vognen først ut i veien..[:o]

Det der tenkte jeg også louis2 - jeg har sett så mange mødre løpe ut i veien - ikke bare på fotgjengerfelt, men mellom parkerte biler og sånt - med vogna først... for det første kan de jo ikke se om veien er klar da, og for det andre er de jo garantert at vogna blir truffet dersom det skulle komme en bil.

Godt å høre at det går bra med ungen - det må være marerittet å oppleve noe sånt!
 
grøss...
 
kanskje man burde tenke på å gå ut først og trille vogna etter...? vet ikke om det er så lett men.. Godt at gammer'n ble fratatt lappen. Gamle burde få sjekket syne oftere, vaffal de med lappen!! skummelt!!
 
Back
Topp