Mitt lille mirakel

Nå er det snart tid for ul! Har time 12.30 og lurer veldig på hva det viser og hvordan følelsene blir etterpå! Da blir jo alt mye mer virkelig. Men en liten del av meg venter nesten å høre at her er det ingenting... Så en liten del frykt som sitter i! Men litt spent også!
 
Var litt deilig å få vært på UL... og en samtale med svigermor etterpå hjalp faktisk veldig på humøret! Nå begynner jeg smått å glede meg litt igjen... Å det er godt, for jeg har nemlig gått over en liste med ting vi har skaffet til barnet.

Brunt fleeze teppe
Tupperware matskål
tupperware 2 stk snackskåler
Tupperware Drikkeflaske
Tupperwaree 2 stk skje
Tupperware ergo gaffel og skje
Hjerte til vogn
Boken om deg
Mine vakreste vuggeviser - bok
Mine vakreste vuggeviser - cd
Mine første år
Refleks klistremerker
Tommee tippee sangenic bleiebøtte
Koseklut
Stellebord
Vogn
Vognpose
Vogn til turer
reiseseng
vippestol
vugge
Bilsete
177 plagg i str 50-92
 
Må si du har vært ivrig med shoppinga ;) Jeg håper også på gutt, da har vi det meste vi trenger av klær etter kommende storebror, selv om jeg veeet med meg selv at det nok kommer til å bli kjøpt inn litt mer :p Klarer ikke å la være...hehe :) Men lurer litt på å selge/gi bort litt av det vi har nå også, sånn at jeg kan kjøpe nytt med god samvittighet :)
 
I dag har jeg tatt mitt første magebilde... Ble veldig forfjamset, for har ikke tittet på meg selv i den vinkelen, har jo tenkt at magen kommer jo ikke på lenge! Men så feil kan man ta.. så nå sitter jeg i sofaen å er helt....rar... Når jeg blåser ut magen så ser jeg ho høygravid ut!

Vis vedlegget 44039
Æ har en følelse på at d e ei jente i magen din æ :)
 
Så effektiv du er a! ;)
 
De siste dagene har jeg blitt så usikker! Jeg har jo ikke merket så voldsomt mye, men har jo måtte stå opp om natten for å gå på do. Men nå har det også blitt borte... Jeg har jo ikke begynt å blø og har ikke hatt smerter, så tror jo ikke det har skjedd noe. Men det er litt rart. De som er plaget med symptomer vil ikke ha, og jeg som ikke har noe særlig symptomer vil gjerne ha litt! hehe...

lurer litt på om jeg skal kjøpe meg doppler så jeg kanskje kan høre litt på magen! Men jeg vet ikke helt om jeg skal bruke penger på det. Er nok annet å bruke de opp på!
 
I dag har mesteparten av dagen blitt tilbrakt på sofaen... Trøtt som vanlig og føler meg nesten litt deprimert om dagen :/ Før har jeg alltid vært optimistisk og arbeidsom, men nå har jeg ikke noe arbeidslyst eller på gangsmot i det hele tatt. Skulle ønske barnet begynner å gi liv fra seg snart! Håper virkelig at det hjelper på humøret!
 
God kveld fra sofaen! :) Jeg kjenner meg godt igjen i hva du beskriver! Jeg er deprimert og lei av alt mulig.. Det er ikke noe godt :( håper det snart blir bedre tider for oss begge! Du må uansett ha en fin helg videre :D
 
Heldig du e som har fått mage :)
Eg også gravid, og har fått en foreløbig termindato 15 august. Så er nå 11+4 uker på vei..
Men da eg hadde litt mage fra før, føler eg ikje at eg har fått noe mage :(

Koselig å lese hvordan du har det.. Og forstår at du vil ha noe symptomer, kan gjerne få mine, eg har fått alt. Kvalme, ømme bryst (heldigvis begynt å gå litt over, så e ikje så ømme nå lengre) og trøtt hele tiden. Men ellers føler eg meg veldig lite gravid.

Synes det e fint at du har kontroll over alt som må kjøpes, eg har ikkje en gang tenkt på halvparten en gang.
Ønsker deg lykke til videre, og håper du for gutten du ønsker deg :)
 
Back
Topp