Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Og motivasjonen til å fortsette er fremdeles godt tilstede 
Tusen takk!Gratulerer med 20kg ned, det er jo helt rått!![]()

). Så de bruker jeg flittig. Jeg har bestandig vært en kjole-person, og nå føler jeg meg enda mer tilpass i kjoler. Så det blir nok flere etterhvert.

Fortsett det gode arbeidetI dag viste vekta 91 kg, en vektnedgang på totalt 23,5 kg
Jeg er så stolt av meg selv som har klart å gått ned over 23 kg, det hadde jeg egentlig ikke trodd at jeg kom til å klare. Og jeg er kjempeglad for at motivasjonen til å fortsette å gå ned også er tilstede enda!
Sist jeg prøvde å gå ned i vekt, gikk jeg ned 12 kg og så forsvant motivasjonen og jeg la på meg alt igjen
Nå kjenner jeg at det er noe jeg ikke tror kommer til å skje denne gangen, jeg er såå klar for et slankere liv!
Jeg sliter jo selvfølgelig nå med å finne klær i klesskapet mitt da. Merker jeg går mye i treningsklær hele dagen liksom, det er noe jeg aldri gjorde før.
Har derfor unnet meg noen kjoler fra Careless (fy søren jeg har lyst til å kjøpe alle). Så de bruker jeg flittig. Jeg har bestandig vært en kjole-person, og nå føler jeg meg enda mer tilpass i kjoler. Så det blir nok flere etterhvert.
Jeg har siden jeg var 19 år brukt str XL, og mot slutten noe 2XL.
Så da jeg prøvde meg på en kjole fra Careless i str M og den passet, begynte jeg å gråte
Minuset med å ha gått ned så mye i vekt?
Rumpa mi er borte
Det er som at noen har stukket hull på en ballong og all lufta har gått ut.
Rumpa mi var en av de få delene jeg var sånn noen lunde fornøyd med som veldig overvektig, jeg kjenner det er litt trist at den er borte
Fra en stor, fast sprettrumpe til en mye flatere, mindre bakdel var en endring jeg ikke så for meg kom til å bli så stor..
Er i gang med å trene rumpa nå da, så forhåpentligvis kan jeg bli fortrolig med den etterhvert.

Tusen takk!Gratulerer så mye med vektnedgang! Tror vi er akkurat like, både størrelse og situasjon! Kjempegøy å lese. Jeg også er kakeperson, og på grunn av allergier og IBS er liksom kake det eneste usunne jeg tåler. Så jeg lager kake, ofte, til meg selv. Det er liksom det vanskeligste å holde seg unna, fordi jeg har alltid ingrediensene liggende på lur. Ikke noe problem å hive i hop og så spise den istedenfor middag. Vanskelig å ikke gjøre det når jeg kjeder meg hjemme hele dage med en baby som aldri sover... Men, er jo sånn en går opp, og er jo derfor jeg er her. Nå er det smalhans tilbake, har motivasjon, men håper det varer! Er så lei av å være tykk, ååå som jeg savner å gå i butikken og passe alle klærne, å kunne gå i vinterdress uten å se ut som Hufsa på snowboard.

Men samtidig har jeg vært litt flinkere med maten den siste tiden.