Altså... Denne gangen hadde jeg eeegetnlig lovt mannen at vi skal la kjønnet være en overraskelse. Han er skikkelig for at det skal være sånn, han er litt old fashioned, hi hi.. Forrige gang klarte jeg å overtale han, men denne gangen sa jeg altså greit... Men jeg DÆVVER av nysgjerrighet, jeg VIL vite det!!
Og greia er da at nå er han i hjemlandet, og det er mamma som skal være med på ordinær ul på mandag. Og jeg har såå lyst til å vite det! Men er det litt feil eller? Jeg veit at jeg klarer å holde det hemmelig...
Tenker i hvertfall at hvis de spør om jeg vil vite det så klarer jeg ikke si nei...... Men burde kanskje ikke be de lete etter det... kanskje...
Hva syns dere, hjeeelp?????
Og greia er da at nå er han i hjemlandet, og det er mamma som skal være med på ordinær ul på mandag. Og jeg har såå lyst til å vite det! Men er det litt feil eller? Jeg veit at jeg klarer å holde det hemmelig...
Tenker i hvertfall at hvis de spør om jeg vil vite det så klarer jeg ikke si nei...... Men burde kanskje ikke be de lete etter det... kanskje...
Hva syns dere, hjeeelp?????
) syntes vell at det er lurt å bli enige i noe.