Mitt lille dilemma....

Bounty

Elsker forumet
Altså... Denne gangen hadde jeg eeegetnlig lovt mannen at vi skal la kjønnet være en overraskelse. Han er skikkelig for at det skal være sånn, han er litt old fashioned, hi hi.. Forrige gang klarte jeg å overtale han, men denne gangen sa jeg altså greit... Men jeg DÆVVER av nysgjerrighet, jeg VIL vite det!!

Og greia er da at nå er han i hjemlandet, og det er mamma som skal være med på ordinær ul på mandag. Og jeg har såå lyst til å vite det! Men er det litt feil eller? Jeg veit at jeg klarer å holde det hemmelig...

Tenker i hvertfall at hvis de spør om jeg vil vite det så klarer jeg ikke si nei...... Men burde kanskje ikke be de lete etter det... kanskje...

Hva syns dere, hjeeelp?????

uff, det var ikke så enkelt nei[8D] skjønner godt at du er nysgjerrig, må si at jeg beundrer de som klarer å si nei til tilbudet.
Men kanskje du burde prøve å¨holde deg til det du lovde?[:)] eller så kan du høre med mannen din om det er greit for han at du vet det men ikke han, da er det jo greit[:D]

Kanskje føye han denne gangen siden det ble som du ville sist..[:D][:D]. Skjønner det er vanskelig, men ombestemer han seg senere er det jo bare å ta en ny ultralyd[:D][:D][:D]. lykke til[:D][:D]

Ei på jobben min viste kjønnet på siste babyen uten av mannen ante noe, nettopp av samme grunn.

Syns du skal spørre han jeg, om det ikke er greit at DU får vite det, men at du ikke sier noe til han.

(jeg vet ikke om jeg hadde klart å unngå å forsnakke meg jeg da, men andre klarer det jo)

ORIGINAL: MiMiTa

Ei på jobben min viste kjønnet på siste babyen uten av mannen ante noe, nettopp av samme grunn.

Syns du skal spørre han jeg, om det ikke er greit at DU får vite det, men at du ikke sier noe til han.

(jeg vet ikke om jeg hadde klart å unngå å forsnakke meg jeg da, men andre klarer det jo)

sign[;)]

her er det meg som ikke vill vite det og mannen som bare skal vite det[8D] men det blir nok til at hvis de kan se det så blir det til at vi skal vite det( han har sakt at han kan vite det, men jeg vet at jeg hadde ikke klart å ikke vite det når jeg hadde godt rundt i baby tøyet) syntes vell at det er lurt å bli enige i noe.

Jeg har veldig respekt for sambo og hans ønsker, men hadde jeg vært i dine sko , vet jeg fillern meg ikke om jeg hadde klart å la være. Tror jeg ville skyldt på jordmora og si at det glapp ut av a, om han fant det ut senere om jeg visste det. Eller om det er gutt, ville jeg kanskje ha sagt at det var helt klart på ultralydbildet.
Hadde han vært der, var det en helt egen ting, men når du skal dit uten han....hmmmmm....
*prøver å ikke oppfordre til juks, men er vanskelig å la være*

ORIGINAL: Caprice

Hehe, vet selv at jeg hadde ikke klart å vente. men jeg tipper at jeg hadde røpt meg uansett[8D]
Hadde prøvd å overtale han[:)]

vi så at 7 åringen vår var jente før jordmoren rakk og si noe [;)] så det er mulig å se det ved et "uhell" [:D]

jeg hadde ikke klart å vente, men det er meg da! Forstår godt at du tviler på hva du skal gjøre!

spør han om det er greit at du får vite det...og ikke kom med masse unskyldniger om hvorfor..bare si at du har såååååå lyst til og vite det...men om han sier nei så hadde jeg respektert det...

du kommer jo til og få vite det om ikke så lenge uansett[:)][:)](lett for meg og si som selv har tålmodighet som en 3åring og skal selv vite[8D])

Her var det mange svar jeg likte!! [;)]

Nei men altså, godt at dere skjønner at det er aaalt for vanskelig å ikke vite! Han vil jo bare ikke vite det selv, har ikke sagt noe om at han ikke vil at jeg ikke skal vite det! [;)] Og jeg er skikkelig god på hemliser altså... Og vi har allerede bestemt både jente og guttenavn.. og  jeg har avtalt med venninna mi om å lagre alle rosa eller blå kjøp hos henne frem til fødselen, hi hi! [:D]

Men vi får se hva jm sier da.. det viktigste er jo tross alt at babyen har det bra i magen... [:)]

Takk for svar jenter!

hvis du klarer å holde det hemmelig for mannen din,så ville jeg visst det!![8D]

Jeg ville jo ikke visst det i det hele tatt før babyen blir født, men skjønner du er nysgjerrig.
Tenker at siden du fikk "viljen" din sit, så er det hannes tur nå! Del nysgjerrigheten med han. Kos dere med å lure på det, ha veddemål om hva det blir!! Og tenk deg den ekstra "triggeren" under fødselen??[:D]

Og jeg ville ihvertfall ikke visst det uten at han vet at du vet... Det er litt dårlig gjort..[8D]

Lykke til med valget![;)]

Hæhæ...for ett dilemma. [:D] Hadde nok følt det samme...men hadde nok ikke greid å vite når jeg ikke skulle visst. [;)] Går jo bak ryggen hans... men guuu så nysgjerrig jeg hadde vært...

Back
Topp