Mitt lille dilemma

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Min datter på 21mnd klatrer over sengen, men nå står sengen
Hennes vedsiden av vår seng så hun klatrer over i den og ut og kommer
ut til oss! I dag har dette hent maaange ganger! Mitt dilemma er at vi flytter nå
da får hun endelig eget rom, men da vil hun jo dette rett i gulvet og det er jo litt skumelt
Hva burde jeg gjør? Hva er deres råd?
Tok bort sengebøylen den pynten neders og virker ikke som hun kommer
ut igjen mer i dag!
hmm råd?

Er det sprinkelseng? Jenta vår klatra ut av den to ganger, så kjøpte vi juniorseng til henne, og vips holdt hun seg på plass. Var såååå stolt av stor-jente-senga si [:D]

ORIGINAL: *lykkeligst*

Er det sprinkelseng? Jenta vår klatra ut av den to ganger, så kjøpte vi juniorseng til henne, og vips holdt hun seg på plass. Var såååå stolt av stor-jente-senga si [:D]

Ja er en sprinkel seng men tenkte kanskje at når vi flytter nå er det
dumt og bytte ut den ene tryge tingen
blir jo nytt hus nytt rom nytt barn og ny barnehage!
tenkte kanskje sengen ble teygg?

Hva du fjerna da? Sengekanten?

Var den stram mulig ho har klatra via den.

Juniorseng er jo en mulighet, tror nok det vil gå bra selv om det blir andre nye ting og.

har samme probleme selv, jenta mi på 2 har begynt å klatre ut av springelsengen sin... det blir vell snart stor jente seng tenker jeg, er ikke vits med springelseng om hun bare klatrer uti den

ORIGINAL: MissOddsteenOgMichee

ORIGINAL: *lykkeligst*

Ja er en sprinkel seng men tenkte kanskje at når vi flytter nå er det
dumt og bytte ut den ene tryge tingen
blir jo nytt hus nytt rom nytt barn og ny barnehage!
tenkte kanskje sengen ble teygg?

Det kan jo være en trygghet, men om hun hopper ut av den er det jo ikke så trygt lengre [;)] Kanskje hun syns det er kult å få stor seng i det nye huset å? Det er jo ikke godt å si... Har ingen andre tips desverre [:)]

Det er jo sant den er jo ikke så tryg da !
hmm
Da blir det nok stor jente seng snart[:D]

Vi bygde på litt på høyden, så holdt han seg i ro der en stund til.
Han klatret ut bare for at han syns det var moro, når han ikke klarte det lenger, så bare la han seg ned å sov.
Vi byttet til stor seng da han 3 år og 3 mnd, men for hans del kunne han godt ha sovet der lenger, han elsket senga si. [;)]

Hadde byttet til stor seng eg,
vi bytta nor u va ca 1.5 år til juniorseng
Tenker d går godt fordiom dere skal flytte bruker jo samme dynetrekk evnt teppe og kos,bamse om dere har d så tenke ho vil føle seg trygg uansett på den nye plassen.

Hva om dere fjerner ene siden på sprinkelsenga da, hvis dette går an? Så slår hun seg hvertfall ikke [:)] Hvis hun ikke begynner å klatre på de andre sidene selvsagt [8D]

skru bunnen på senga fast i nye egenlagde hull lenger ned.. gjerne helt ned mot gulvet så og si....

kan du ikke ta av siden på senga da ? [:)]

ORIGINAL: Tanrette

kan du ikke ta av siden på senga da ? [:)]

er litt usikker skal teste i dag!
flytter til helgen så blir spennende hvordan alt går

Adrian holdt på med å klatre ut han å. Han har fått vokseseng fra IKEA. Sover bedre der, fordi han kan gå ut av senga selv.. Han har ikke ramla ut eller vært i nærheten av det heller.. Vi tok det før lille i magen kommer.. Siden det blir mye forandringer for han..

Back
Topp