Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var kjempefin! Du e flink..Endelig ferdig med mitt hjerteteppe.. Strikket i cotton viskose fra drops.
Tusen takkDen var kjempefin! Du e flink..
Ka e neste prosjekt?Tusen takk
Kjempe fint har samme teppe men måtte få en tante til å strikke detEndelig ferdig med mitt hjerteteppe.. Strikket i cotton viskose fra drops.
Nå holder jeg på med jakke som jeg tenkte å bruke som hente sett. Følg meg på instagram draapenKa e neste prosjekt?
He he syns det ble kjedelig å strikke etterhvert. Men er fornøydSå fint det ble! Jeg holder på med samme teppe, men er bare ferdig med første raden med hjerter.. Skal bare gjøre alle andre prosjekter samtidig
He he ;-)Kjempe fint har samme teppe men måtte få en tante til å strikke det
Ja det er derfor det har havnet sist i køen og jeg begynte på vognpose alla risarosa i stedet Men et gigantisk stykke med flettemønster er egentlig ikke bedreHe he syns det ble kjedelig å strikke etterhvert. Men er fornøyd
He he blir nok fintJa det er derfor det har havnet sist i køen og jeg begynte på vognpose alla risarosa i stedet Men et gigantisk stykke med flettemønster er egentlig ikke bedre
Dette er neste prosjektKa e neste prosjekt?
Gleder mæ å se resultatet..Dette er neste prosjekt
Baby jakke
Her er jakka uten knapper og dampaGleder mæ å se resultatet..
Så søt den blir Ska du lage bukse til?Her er jakka uten knapper og dampa