Mitt hjerte ble knust i dag.....

Så trist❤️ ord blir knappe.. Ønsker deg lykke til med det som skal skje, håper det klaffer igjen veldig snart. God klem

Å herreguuud. :( Fikk frysninger over hele kroppen. Jeg er så uendelig trist på deres vegne over at det endte på denne måten. Sender dere styrke og mot og en varm klem. Hjerte mitt gråter for dere og den lille som ikke klarer å overleve. :(

Neeeeiiiii :crybaby2:crybaby2:crybaby2
Fikk vondt i magen når jeg så overskriften. Så forferdelig! Trodde virkelig ikke det kunne være flere dårlige skjebner her på septemberforumet.

Vi som var sammen på maiforumet for et par år siden, hadde håpet vi begge skulle fullføre løpet denne gangen også :-(

Det er godt at det ble oppdaget da og at du fikk en ordentlig undersøkelse, selv om du helst skulle hatt en positiv opplevelse i dag. Du må ha lykke til med det du skal igjennom. Jeg er sikker på at det går kjempefint selv om det er vondt og trist. Håper du blir gravid igjen snart og at alt går bra neste gang.

Kommer virkelig til å savne deg her inne. Du virker så reflektert og har et godt hjerte. :Heartred

Mange gode klemmer

Finner ikke trøstende ord :( Helt forferdelig å lese. Tenker på deg! Styrke tanker og klemmer sendes til deg og dine❤️

Å stakkars dere, for noen forferdelige nyheter! Ta masse vare på hverandre fremover! ❤️ Mitt hjerte blør for dere!

Uff... så forferdelig trist :( Ord blir fattige. Sender deg en god klem og lykke til videre <3

Uff....forferdelig lesning. Kan ikke forestille meg hva du føler nå....Det eneste positive må være at dere fant det ut nå og ikke på den ordinære ultralyden, selv om dette selvfølgelig er en fattig trøst. Setter pris på alt du har delt med oss her inne og ønsker deg lykke til I tiden framover :Heartred

Neeeeiiiii :crybaby2:crybaby2:crybaby2
Fikk vondt i magen når jeg så overskriften. Så forferdelig! Trodde virkelig ikke det kunne være flere dårlige skjebner her på septemberforumet.

Vi som var sammen på maiforumet for et par år siden, hadde håpet vi begge skulle fullføre løpet denne gangen også :-(

Det er godt at det ble oppdaget da og at du fikk en ordentlig undersøkelse, selv om du helst skulle hatt en positiv opplevelse i dag. Du må ha lykke til med det du skal igjennom. Jeg er sikker på at det går kjempefint selv om det er vondt og trist. Håper du blir gravid igjen snart og at alt går bra neste gang.

Kommer virkelig til å savne deg her inne. Du virker så reflektert og har et godt hjerte. :Heartred

Mange gode klemmer
Tusen takk kjære deg Adele for gode ord...
Du skal vite at jeg setter innmari stor pris på det.

Veldig synd at vi ikke skulle følge hverandre på veien dette svangerskapet også, og det gjør så vondt å vite at i morgen er alt over...

Nå må jeg prøve å akseptere hva som har skjedd og sakte men sikkert legge det bak meg.

Ønsker deg og de andre september mammaene et godt svangerskap videre og masse gode ønsker for de små som blir født om 6 mmd.

❤️

Vi fikk i dag den værst tenkelige beskjeden på tidlig ultralyd i morges . (Nakkefold sjekk)
Babyen hadde store avik, og legene målte nakkefolden til 4,9 mm.

Vi ble sendt videre på Rikshospitalet hvor de tok en grundigere sjekk, og de fant dessverre de samme målene. Risikoen for at dette ikke ville ende godt var veldig stor iflg legen.
Babyen har nesben, så de mente det trolig ikke var downs pga man så benet så tidlig, men de kunne ikke si noe sikkert ang det heller slik jeg forsto det. Dessverre fant han store skader i kraniet/hodet og nakken, noe som tyder på at babyen trolig ville dø i magen min innen kort tid pga misdannelser/eller andre alvorlige skader.
Han ville heller ikke utelukke alvorlig hjertefeil på fosteret, men for å vite dette 100% måtte vi vente til uke 16.

Jeg ble beregnet litt lenger frem enn antatt, uke 13, noe som vil si at vi måtte bestemme oss og ha utført abort innen 6 dager.

Vi har etter nøye vurdering valgt å avslutte svangerskapet, og skal inn på onsdag for utskrapning...

Jeg er helt knust, føler meg så tom og fullstendig ulykkelig....
Føler at det har vært nok ulykke inne på september-forumet, og burde vel egentlig spart meg for dette innlegget. Men føler allikevel at jeg ønsker å dele med dere.

Ønsker dere alle det beste videre, dere er en fin gjeng og jeg kommer til å savne å henge med dere❤️
Utrolig trist! Fikk vite i går at embryoet i magen døde for tre uker siden, og skal til utskrapning i dag! Helt grusomt! Lykke til

Å kjære deg, finner ikke ord nå. Ta vare på hverandre i denne tøffe tiden.

Utrolig trist! Fikk vite i går at embryoet i magen døde for tre uker siden, og skal til utskrapning i dag! Helt grusomt! Lykke til
Nei:(
Så forferdelig....
Har ikke ord.

Vet hvordan du har det nå, og sender deg gode tanker❤️
Vær sterk!

Kjære deg Anna, jeg har ikke ord....så ubeskrivelig trist :(:( Ordentlig lei meg på deres vegne.
Kunne ønske jeg fikk gitt deg en god klem nå....
Sender deg ihvertfall mange gode klemmer fra foran pc skjermen her :Heartred...og masse styrke til det du skal igjennom :Heartred

Dette var veldig trist å høre :( så lei meg på dine vegne! Ord blir fattige! Sender varme tanker og håper ting ordner seg igjen fort for deg<3

Back
Topp