Mitt hjerte ble knust i dag.....

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Vi fikk i dag den værst tenkelige beskjeden på tidlig ultralyd i morges . (Nakkefold sjekk)
Babyen hadde store avik, og legene målte nakkefolden til 4,9 mm.

Vi ble sendt videre på Rikshospitalet hvor de tok en grundigere sjekk, og de fant dessverre de samme målene. Risikoen for at dette ikke ville ende godt var veldig stor iflg legen.
Babyen har nesben, så de mente det trolig ikke var downs pga man så benet så tidlig, men de kunne ikke si noe sikkert ang det heller slik jeg forsto det. Dessverre fant han store skader i kraniet/hodet og nakken, noe som tyder på at babyen trolig ville dø i magen min innen kort tid pga misdannelser/eller andre alvorlige skader.
Han ville heller ikke utelukke alvorlig hjertefeil på fosteret, men for å vite dette 100% måtte vi vente til uke 16.

Jeg ble beregnet litt lenger frem enn antatt, uke 13, noe som vil si at vi måtte bestemme oss og ha utført abort innen 6 dager.

Vi har etter nøye vurdering valgt å avslutte svangerskapet, og skal inn på onsdag for utskrapning...

Jeg er helt knust, føler meg så tom og fullstendig ulykkelig....
Føler at det har vært nok ulykke inne på september-forumet, og burde vel egentlig spart meg for dette innlegget. Men føler allikevel at jeg ønsker å dele med dere.

Ønsker dere alle det beste videre, dere er en fin gjeng og jeg kommer til å savne å henge med dere❤️

Huff så utrolig trist å høre. Sitter med tårer jeg nå!

Selvfølgelig skal du få dele dine nyheter på lik linje med alle andre.

Menge tanker sendes fra meg til dere <3

Så utrolig trist! Håper det går bedre med deg etterhvert og at det går bra neste gang. For et valg å måtte ta, uff. ❤

Så utrolig trist :( fikk tårer i øynene, så forferdelig! Håper dere får god oppfølging på sykehuset, og at de tar godt vare på dere :( <3 masse lykke til!

Tusen takk dere goinger.
Jeg gruer meg sånn til det jeg har i vente nå:(

Huff så vondt å høre :( Sender deg en god klem ❤️

Ufattelig trist og lese :sorry:
Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer, så satser vi på at du finner et nytt terminforum om ikke så alt for lenge :Heartred

Off klarer ikke engang å forestille meg hvor tungt dere må ha det nå.. Ta godt vare på hverandre tiden fremover og håper dere snart blir klare for å prøve igjen.

Så trist! ❤

Så trist å lese! :-(
Masse lykke til videre! <3

Sniker inn fra februar.
Stakkars dere :( :( :( trist lesing! Ta godt vare på hverandre.
Sender deg en Internett klem

Back
Topp