Mitt første kort...

tuppa86

Forumet er livet
Heill på me ett stoort kortprosjekt te bhg te gutn min te'n slutte, men det e'kke æ færdi me einno.. kose mæ me d når æ får inspirasjon.. men på lørdagskveilln så fant æ ut at æ mått hiv sammen ett morsdagskort også..og syns at staffellikortan sjer så arti ut...

E'kke vældi fornøyd me resultatet av deinn grunn at æ ikke hadd planlagt å lag det, så hadd ikke nå særlig my matchende pytn og bare rød kartong[;)] Men æ gjor no det "beste" ut av det lille æ hadd... syns sjøl håndskrifta mi ødelægge MY.. hehe

men æ kainn no vis d fram læll da[8D] E jo tross alt mitt første kort ever... [;)]

Synes kortet var fint jeg [:)]
Stilig med de blomstene!
Mitt første forsøk var helt forferdelig, kun brunt med søt bamse på og ingen pynt, ingen rammer bare den utklipte bamsen [8D]

Hvis du ikke liker skrifta di, så anbefaler jeg å bruke datamaskin og skriver [:)] det gjør jeg [:D]

ORIGINAL: lille trille09

Synes kortet var fint jeg [:)]
Stilig med de blomstene!
Mitt første forsøk var helt forferdelig, kun brunt med søt bamse på og ingen pynt, ingen rammer bare den utklipte bamsen [8D]

Hvis du ikke liker skrifta di, så anbefaler jeg å bruke datamaskin og skriver [:)] det gjør jeg [:D]

Ja det som e planen framover.. og innkjøp va nå stempel![;)] Men printer'n vårres ha'kke nå blekk no, og vi heill på å flytte så gidde ijt å bynn me sånn no[;)]

var jo kjempe fint!!!!!
har ikke laget slike kort enda......de ser kjempe artige ut å lage[:)]
også er de så fine[:)]

Det var et bra første forsøk[:)]

Syns det var fint jeg [:D]

Og du?? du hadde en veldig pen håndskrift, men bare pass på å ikke bruke BLÅ kulepenn, det er ikkeno fint [8D] (syns jeg da)
Da er det bedre å kjøpe en skikkelig penn, gjerne i sort, grå å sånt, som passer de fleste farger [;)] Er sjelden du får blå kulepennfarge til å passe et nydelig kort [8D]

kjempefint!
og jeg syntes at det ble kjempe sjarmerende med egen håndskrift!!

Sorry, men jeg skjønner ikke en skitt av det du skriver.. [8D][&:]

Men kortet var fint! [:D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Syns det var fint jeg [:D]

Og du?? du hadde en veldig pen håndskrift, men bare pass på å ikke bruke BLÅ kulepenn, det er ikkeno fint [8D] (syns jeg da)
Da er det bedre å kjøpe en skikkelig penn, gjerne i sort, grå å sånt, som passer de fleste farger [;)] Er sjelden du får blå kulepennfarge til å passe et nydelig kort [8D]

hehe.. ja det e faktisk helt svart penn altså... så hvis d sjer ut som blå så e det bare lyset på bildan som har blitt feil[;)] men sjer ikke blått ut på mine bilda da...

Back
Topp