Mitt første barn

Da har jeg fått tatt noen nye bilder, ble litt mørke men det få bare være. Magen har kommet, har også begynt å få spørsmål av de som ikke vet om det er riktig det de tror de ser... Må le litt, mange smygkikker ned på magen min, men få tørr og spørre. Skjønner de godt, de er jo redde for å tråkke mitt i salaten. Kjedelig å spørre også var det kun fordi jeg har spist for mye godteri de siste månedene. [:D]
Nå er det bare 4 dager til ordinær ul, og jeg skal si jeg gleder meg. Håper det er mulig å se kjønnet, ser det er flere som sier at babyen har ligget slik at det ikke er så lett å se. Mange av de jeg har lest om får en ny ul, og det er jo kjempe bra da.[:)]
I denne bildeserien har jeg også tatt bilde bakfra, og det er for å se om jeg ser gravid ut bakfra også. Håper jeg skal klare å beholde fasongen min, men vi får se hvordan det blir med den saken. [:D]

Huff... har ligget med omgangsyke i helgen. Ikke noe moro, men nå ser det ut som om det har sluppet taket. Har gått ned 2,5 kilo, men de kommer fort opp igjen med en gang jeg begynner å spise.[:)]
I morgen er det tid for ul og det er helt utrolig. Håper vi er så heldige å få vite kjønnet[:D] Vi gleder oss vilt, så i morgen blir det nok kanskje noen telefonsamtaler til venner og familie for å fortelle hva vi venter.[:D]

Vært på ul, og vi venter ei lita jente[:D] Mer enn 85 % sannsynlighet sa han, så tror nok at det stemmer. Men får høre med jordmor på nyåret om hun kan se hun også[:)]
Det er så koselig å vite hva vi venter, det har blitt litt mer virkelig nå. Og alt er i skjønneste orden men prinsessa vår[:D]
Er så utrolig glad at jeg kan ikke en gang beskrive det.[:D]

Ååh :) gratulerer så mye med den lille jenta i magen :) så gøy :) kan tenke meg det var helt utroli !!

Takk[:D] Er spesiellt når enn kan få vite kjønnet, ultralyd er generellt helt utrolig. Tenk hvor god innsikt vi får av våres ufødte barns liv i magen, og hvordan de utvikler seg og ikke minst hva de holder på med der inne[:D] Hehe

I dag er det 2.juledag, og vi skal en tur til bestemoren til samboeren i dag. Middag og dessert, akkurat som om man ikke får nok at det i disse dager... hehe[:D] Skal bli koselig.

Ellers så har vi satt opp handleliste over ting vi mangler til mini, tenkte vi skulle begynne å handle inn de siste tingene nå på nyåret. Skal ordne barnerommet også tenkte vi. Så dette gleder vi oss til[:D]

Da har jeg ligget syk siden onsdag, med feber, verking i hele kroppen og hoste. Måtte til slutt til legen på fredag der jeg tok en hel del tester som ble sendt inn, også fikk jeg antibiotika. Er litt piggere i dag,(derfor orker jeg å sitte litt her) men må bli hjemme fra jobb noen dager til hvertfall. Er skikkelig lei av å ha vondt, og jeg liker ikke å ligge syk når jeg er gravid. Spseielt ikke å ta antibiotika og smertestillende. Håper at dette var den siste sykdommen jeg skal få mens jeg er gravid.
Heldigvis er hun kjempe aktiv for tiden, og jeg ser også bevegelsene/spakene hennes på utsiden av magen, og det er veldig betryggende. Har også babywatcher om jeg vil sjekke henne noe mer. [:)]
Glder meg til jeg kan sprette opp fra sengen og føle meg i form igjen til å gjøre noe fornuftig. Krysser fingrene for at jeg er helt frisk til tirsdag[:D]

; ;

Da fikk jeg tatt noen nye bilder. Føler meg veldig stor for tiden, og føler at vekten løper løpsk, men jeg må prøve å roe meg ned og heller nyte det. Skal tilbake til der jeg var før fødsel[:D]

Bekkenet er i ulage for tiden og i dag klarte jeg selvfølgelig å dette på isen på jobb. Beina bare forsvant til siden og jeg datt rett ned på venstre hoft og arm slik som sist. Tror ikke det er ett sakktrekk når jeg har bekkenløsning men... huff må le av meg selv, er en skikkelig klums.[:D] Men den isen som ligger rundt om kring nå er ikke ¨å spøke med. Pass på dere selv jenter!
Ellers så koser jeg meg med den lille i magen, og kjenner at hun blir større for hver uke. Er så glad jeg er jente å har denne fantastiske gaven, å kunne bære frem ett barn. Elsker det![:D]

Har hvert veldig lite aktiv her fortiden, må få gjort noe med det. Ta noen nye bilder igjen for er jo 30 + 3 i dag å det er jo på tide[:D]
Er fortsatt i 100% jobb, selv om jeg har kraftig bekkenløsning. Men har bestemt meg for at jeg skal trappe ned om 2 uker, til 60%, og det ser jeg frem til. Skal bli deilig å kunne la kroppen få hvile litt mer. For jobben min er nok litt for heftig i forhold til bekkenløsning, pluss at jeg generelt blir større og større for hver dag. [:)]
Har vasket all barnetøy og utstyr nå og fått det på plass. Er moro å pusle litt med det. Badet vårt er ferdig pusset opp igså nå, og det har blitt så fint[:D] Så nå har jeg fått orden på huset igjen etter elektrikkere, snekkere og rørleggere har rotet det ned[:)] Så nå skal jeg få ordnet ferdig barnerommet[:D] Skal på vekstkontroll om 1 1/2 uke og det skal bli spennende. Lurer på hvor stor hun har blitt, også håper jeg kan få en bekreftelse igjen at det er ei jente. For har den siste tiden fått litt panikk for at det skal være en gutt. For jeg har jo handlet inn til ei jente, og da passer det litt dårlig å få en gutt kan man si[:D]

Da fikk jeg tatt noen nye bilder. Er da i uke 31, og magen vokser for hver dag nå. Den begynner å bli veldig i veien syntes jeg, og verre blir det vel[:D] Men kos er det alikevel selv om bekkenet tar livet av meg snart. Er bare 9 uker igjen, eller alt mellom 7 til 11 kan jeg vel kanskej heller si[:D] Å som vi ser frem til vesla kommer[:D]

Fikk tatt noen nye bilder på mandag. Var da 38 uker. Magen vokser mye fortiden, og jeg føler meg så utrolig stor. Men større blir jeg vel kanskje. Var hos jordmor i uke 37 og da lå hun fortsatt løst over bekkenet. Håper hun fester seg til neste time som er førstkommende torsdag. Føler liksom at fødselen er litt nærmere når hun har festet seg, selv om det faktisk ikke har noe med fødselen å gjøre. Merker at kroppen jobber litt, men føler at fødselen er evig langt unna fortsatt. Har mye kynnere, murringer i mage og rygg, og våkner mye om natten med ubehagligheter. Mye roting nede ved skrittet mitt syntes jeg, som om hun tar armen over hode og peller meg der, skikkelig ubehagelig. Vet liksom ikke hvor det er ubehagelig, bare nede inni der ett eller annet sted. emoticon  Og mye kommer ut nedentil fortiden. Er veldig spseielt, for jeg vet ikke hva som er normalt, eller hva jeg kan vente meg etc. i og med jeg er førstegangsfødene. En veldig spennende periode som jeg og samboeren er i nå. Vi syntes tiden er uutholdelig akkurat nå, føler at det er så nært, men samtidig så fjernt. Å som vi gleder oss. Alt er klart her hjemme, ikke noe mangler. Sykehus baggen er pakket både til henne og til meg. Bilsete står i klart i bilen, så vi venter bare på at hun vil melde sin ankomst slik at vi kan dra til sykehuset. emoticon

Mine mål frem til uke 38. Målet lgger veldig høyt, dette har vel kanskje noe med at hun forsatt ligger over bekkenet. Så skal bli spennende å se hvor jeg ligger til torsdag, og om hun har festet seg nede i bekkenet.

http://lilypie.com/">http://lb1f.lilypie.com/pm8Rp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" />

Back
Topp