Mitt adventshus *bilder*

*Perlemor*

Gift med forumet

I gangen

Kjøkkenet (her ser dere også plissegardinene, de som ser ut som persienner)

Spisestue og stue (også plissegardiner på alle vinduene)

Om noen har tips til fin lampe over sofabordet så hadde det vært fint. [8D]

Så koselig du har det[:)][:)] Og så fint du har pynta til advent[:)][:)]

Jeg har lilla som tema til vanlig, så jeg trenger ikke pynte noe særlig mer enn med andventsstaken, men tenke å gå rett på julepyntingen, så det blir litt " forandring fryder" her[:)][:)]

Jeg styrer unna lilla ellers i året fordi jeg synes det er så utrolig flott å pynte med det i desember...iallefall adventslillafargen. Er jo skikkelig lillafan, så sniker jeg varianter av fargen inn overalt [8D]

hehe så nå at jeg hadde lagt inn bilder i tråden din.. trodde det var en sånn felles bilde tråd om advent som jeg så her om dagen... sorry..

men fint hadde du fått det [:)] koselig med advendt :)

Så utrolig koselig dere har det!! Fint adventsfat med lys. Og den krybben var nydelig! Er det de figurene som heter.... åhh, hva heter de igjen?? Eller hvor er den fra!! *ønske seg*

Syns det er fint med lilla i adventstiden, samt engler. Er vant til lilla hjemmenfra, men så vil mannen gjerne ha det julepyntet med en gang. Har bøyd meg for det, så her er det så smått i gang med rødt. Skal ta bilder senere!! Rakk ikke så mye i går, men det kommer.

Så nydelig du har pyntet! Kjempekoselig! [:D][:D]

Og Willow tree-krybben din var veldig fin, det var nok den fineste julekrybben jeg har sett! [:)][:)]

Har hatt lilla og grå som tema her i høst jeg, så er ikke store forandringen her enda. Men skal ta bilder senere i dag, så får dere se. Beholder det gråe frem til lillejulaften.

ORIGINAL: sandra 22

Så fint dere har det[;)]kjempe koselig...

ORIGINAL: sandra 22

Så fint dere har det[;)]kjempe koselig...

[:)]

Så fint du har det [:)] har ikke begynt å pynte enda jeg da [&:]

Back
Topp