mitt 1 barn

tamilabeth

Første møte med forumet
Jeg er 22 år, men blir 23 før den lille blir født. Har foreløpig termin 2 juni og vi gleder oss kjempe mye[:)]Jeg er ny på denne siden...har aldi vært på sånn før...litt spennede...

hei..
hvor moro at noe svarte meg da[:)]
jeg er i den 11 uka og håper alt kommer til å gå bra.

Jeg er 29 år,og er 7+2 på veig.Dette er mitt tredje svangerskap men mistet to gutter,så nå håper jeg det går bra.Terminen min er 27 juni.Lykke til fremover dere[;)]

jeg er 22 sambo 25...
vi venter vårt første barn 26.juni[:D]
gleder meg masse[;)]

Gratulerer! Dette er mitt første barn også. Gleder oss veldig! Er 23, men blir 24 før den lille kommer. Jeg har termin 1 juni så det er jo nesten samtidig som deg[:D]. Blir spennende dette her!

Stor klem

ja,d blir morsomt.du,hvordan får man ordnet bilder og slik da..av fostret som du har...

hei å velkommen.gratulerer med spira.du skal se du blir fort hekta her inne selv om du er fersk nå.[:D]

vi venter også vår første.å er i vår 8 uke.spennende.
håper du vil triver her.[;)]

Hvis du trykker på bildet så lommer du inn på den nettsiden hvor jeg fant det. Det står ganske godt forklart oppe på testforumet. Lykke til[:)]

hei=) gratulere=) har blitt så å si helt hekta på denne siden=) hehe er her hver dag jeg ar mulighet=) får vite masse her!!!=) LYKKE TIL

Back
Topp