Misunnelig ;)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Nå som det er 3 stk her inne som har født kjenner jeg at jeg blir enda mer utålmodig ;) hva med dere andre?

Rettelse: 4 stk som har født!!

Last edited:
Her tar jeg det hele med ro egentlig.. prøver å nyte den siste tiden og ta det som det kommer.. men så er det jo min første også.. vet liksom ikke helt hva jeg går til...

Kjenner det. Blir liksom litt mer utålmodig ;) men er ennå 3 uker til termin så må vel bare smøre meg med tålmodighet ;)

Ja jeg blir mitt utålmodig og misunnelig kjenner jeg, men er 4 uker til termindatoen i dag, så må nok smøre meg meg en god porsjon tålmodighet....

Eg høre jo eigentleg til på mars gruppa, og kjenne eg er syyyykt utolmodig no og det er nesten sjølpining å sjå alle dei søte små som popper ut... men enno er det 2 uker igjen til termin så eg må vel smøre meg med tolmodighet :(

Er nok litt utålmodig ja ;) Ble litt bortskjemt med førstemann som kom i uke 38+2. Så blir nok skuffet om jeg må gå over termin denne gangen :p Men prøver å ta en dag av gangen! Er 37+2 i dag :)

Siden ingenting er klart ennå, så har jeg god tid. Hjelper nok at jeg er i jobb ennå også.

Men 4 stykker? Har bare fått med meg Mallings og Mamma til 2 jeg. Hvem er de andre?

Jaaaa jeg er kjempe misunnelig og utålmodig !!! :-( hyyyl!
Jeg vil ha ho ut NÅ! - men jeg er jo bare 35 uker på vei så det er for tidlig enda :-( og det gjør det enda verre :-/
Hyyyyyl jeg er lei !!!!!!

....men 4 stk ? 3 stk "vet jeg om". :-)

Har bare fått med meg at to stk har fått barn her på april? Kjenner jeg blir litt mer utålmodig, fordi jeg har bare lyst å bli ferdig! Men så vet jeg jo hvor lite søvn og styr det blir når lillemor kommer, så det gjelder vel å prøve å slappe av og sove litt nå før det smeller! Er i uke 38 i morgen jeg.. Så her er det jo bare litt over 2 uker til termin :D

Jeg også, veldig misunnelig! Men samtidig så vil jeg ikke at han skal komme enda. Men etter uke 37 er han hjertelig velkommen, dvs om ca 2 uker. Har en del tegn på modning; mye murring, løs mage, kynnere (?), kvalme osv, så det er en spennende tid fremover :-D

Jeg har jo termin først i mai, så jeg stresser ikke. Vil komme meg over uke 37, og det er jo litt under 4 uker til. :-)

De som føder nå har jo vært gravide lenger, så er bare glad på deres vegne! :-)

Back
Topp