Lillemy91~
Forelsket i forumet
Vi har fortalt til nærmeste familie om den lille, og spesielt svigermor er HELT i hundre og gleder seg stort!(sist gang hun ble bestemor er for 11år siden:p). Hver gang vi er der så prater hun om den lille og alt rundt dette. Min svigersøster ble også veldig gla da vi fortalte nyheten, men i det siste synes jeg hun har vært litt "rar" når svigermor/vi prater om det. Hun sier ingenting og blir veldig merkelig... Også når svigermor strikket et søtt lite babysett, da insisterte hun på at hun skulle ha det og gjemme det unna til hun fikk barn selv. og sånn har det vært med alt svigermor har strikket. da svigermor kommenterte dette siste gangen(at vi trengte det mer enn henne), svarte hun bare "jeg var først da!", altså først til å ta det eller noe slikt. hun har selv alltid sagt at hun ikke vil ha barn enda, hun vil gå mere skole osv osv. og er egentlig ikke så gira på å få barn. vi er ganske nære så vet de ikke prøver eller noe sånt. så synes det er litt rart om hun skulle være misunnelig? eller hva i all verden kan det være?
kanskje bare meg, men:p hva tror dere?
får meg bare ikke til å prate om babyen, graviditeten eller noe når hun er rundt oss, føler det blir så ubehagelig stemning!
måtte bare få det ut, da sambo ikke synes noe av dette er noe spesielt rart :p
kanskje bare meg, men:p hva tror dere?
får meg bare ikke til å prate om babyen, graviditeten eller noe når hun er rundt oss, føler det blir så ubehagelig stemning!
måtte bare få det ut, da sambo ikke synes noe av dette er noe spesielt rart :p