misunnelig på dere

Godis

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
er så ufattelig misunnelig på dere.. .. e 3 uke til jeg skulle hatt termin.. trist.. men e kjempeglad på deres vegne :D

ja d forstår jeg veldig godt!!er nok ikke lett for deg når april nærmer seg!!  Håper det kommer en liten baby i magen din etterhvert[:D]  LYKKE TIL!!

fikk vite for 1 månde sidn at jeg var gravid igjen.. men har hatt så mange blødninger i det siste.. å ingen tydelige tegn lenger på at jeg er gravid lenger.. ringte legen.. og fikk vite at jeg må vente i 8 dager før jeg kommer meg til lege.. det blir på fredag.. så håper alt er bra. har i tillegg bursdag da.. om jeg mister så er det 3 gangen på kort tid.. synes at når man har mistet før at man skal få bedre oppfølging og lettere tilgang til lege/osv..

skulle vær en gratuleretråd til dokke.. men blei mer en sippe  :P jaja :(

Håper spira di klorer seg godt fast denne gangen[:)]

Skjønner godt hvordan du har det nå, men det blir bedre når du får termindatoen på avstand, når vi har passert april og man får det litt unna både fysisk og i tankene. Og da blir det enklere å på en måte godta - i hvertfall akseptere -  det som har hendt også[:)]

tusen takk.. håpe bare at det ikke blir en termin i november jeg går glipp av, og må deppe over.. merker at det er mye følelser som svirrer rundt .. håper på hormoner :D

er så trøstendes å snakke med dere i april.. de i november vil ikke svare på noe jeg skriver.. forstår at de ikke vil bli påvirket av tankene mine.. men samtidig så blir jeg jo lei meg for null respons.. tusen takk :D

ikke bry deg om de andre!!  Du er velkommen her iallefall til og snakke med oss!!  [:)]       Alle trenger noen og snakke med![8|]

Håper det går godt me spira framover!

PS: Alle har lov til og være lei seg og trenge noen og snakke med!

sitte å smila no.. takk takk takk takk.. bare for noen timer siden knuste jeg tvn pga et lite utbrudd.. ler litt no i ettertid..  + er litt frustert :P

Husk at man i livet alltid må på bunnen for å spenne seg opp igjen!![:)]     har opplevd mye vondt i livet jeg å...mn prøv og vær sterk,prat med venninner og mann om hvordan du har det...ikke steng det inne!

En vakker dag så holder babyen seg inne i magen og frem til termin!!  ikke gi opp!!  selv om det er vanskelig...

Nei nå var det natt på meg!![:D]      Lykke til videre!

Jeg hadde to SA i fjor. Første terminen min var i november og andre nå i mars. Hadde jeg ikke vert åpen om dette hadde jeg nok ramlet i kjelleren. Tungt var det, men jeg ble gravid igjen og nå gikk det bra.
Håper det er din tur nå :)

Håper spiren din sitter denne gangen!
Lykke til videre[:)]

Håper virkelig spiren klorer seg fast:9 har mistet selv og det er virkelig tungt. masse lykke til til deg:)

klem

ORIGINAL: Karine88

Håper spiren din sitter denne gangen!
Lykke til videre[:)]

signerer[:)]
og ja det er kjempeviktig å få pratet ut om ting,å spærre det inne kan gjøre både kropp og sinn ødelagt..så bare prat i vei, her får du alltids svar[:)]

ORIGINAL: nå blir vi 3

Skjønner godt at det er tungt i denne perioden for deg nå. Får bare krysse fingrene for at det fester seg denne gangen!! Lykke til!

Forstår deg godt eg.... Lov å sutre litt OG... !!!

Eg holdt på i nesten 5 år med å prøve å bli gravid..... Når mannen eg prøvde med, ga opp og stakk - så var eg
sååå sikker på at det ble ikje flere unger på meg.... For to år siden, måtte eg gå igjennom ein prosess, og
innse at det ble ikje fler i dette huset......

Men, så dukket det opp en helt fra Haugesund.... På 1,5 år, har eg fått ein flott kjærest, ny samboer, planlagt
baby, blitt gravid OG gifta meg.....
Lykken kommer når man MINST venter det....

Lykke til med dette svangerskapet - eg hadde selv blødninger i nesten 4 mnd av dette svangerskapet...
Og hver dag, de første 4 mnd så tenkte eg.. "hvis eg mister, så var det nok ein mening med det.. da var
ikje denne baby'en frisk..."
Og HELDIGVIS har det gått bra.....

For pga av alderen min, så føler eg at dette var den aller, aller siste sjansen for meg..........

kniiib

huff, skjønner det er tungt for deg.. Sender en trøsteklem og krysser fingrene (og alt som krysses kan) for at lille knøttet i magen din klorer seg godt fast, som de andre sier[:)]

ORIGINAL: Snart tobarnsmor!

huff, skjønner det er tungt for deg.. Sender en trøsteklem og krysser fingrene (og alt som krysses kan) for at lille knøttet i magen din klorer seg godt fast, som de andre sier[:)]

Håper virkelig den lille spira sitter nå! Ønsker deg masse lykke lykke til!!
Og som de andre hher sier!! Bare kom innom å prat!! Kanskje litt kjipt nå om dagen, men vi er her på godt og vondt:) Nesten døgnet rundt til tider tror jeg:)
Du hører jo liksom litt til her hos oss også:)

e storma inn på legen idag å krevde at han sjekka me.. iværtfall ta hcg hgc el ka d hete.. å d va POSETIV på urinprøva å blodprøva.. skal innom på tirsdag ijen å se om hormonnivåe har stege.. så e har troa ijen no.. e så gla gla gla glaaaaaa..

PS. DOKKE E HÆRLIE...

å anna ting.. kordan va magane dokkes på begynnelsen av svangerskape? min murra heile tia. e oppblåst, løs mage å fise heile tia :P hehe
karen min e søt å.. kalla me instrumente sitt..  :P

Back
Topp