Misunnelig :D

Lille_mew

Forelsket i forumet
Kjenner eg blir kjempemisunnelig på alle dere som popper ut bebisene deres i disse dager når eg selv går å ruger 6 dager på overtid ^^ Håper eg også får hilse på min lille snart ! :D

GRATULERER TIL ALLE DERE SOM HAR FØDT!!! :D

Det gjør du nok - er uansett ikke lenge igjen nå [:)] For min del kan det fortsatt drøye 3-4 uker til [&:]

ORIGINAL: BabyMama

Det gjør du nok - er uansett ikke lenge igjen nå [:)] For min del kan det fortsatt drøye 3-4 uker til [&:]

Samme her!

Når du er 6 dager over er det jo uansett ikke lenge igjen, men skjønner du er lei[:)] Gleder meg fryktelig til h*n kommer, håper h*n bestemmer seg for å komme snart[:)] Kan jo fortsatt gå tre uker da, men...

gratulere så masse me alle som he født[:D]
ej he termin snart (2 daga) men tru det blir ei go stond enda og vente på babyen[:D]
synst egentlig det er heilt greit[:D]

ja jeg og er misunnelig:p n uke til termin her da, så det kan drøye noen uker til jeg får hilse på lillegutt:p

er misunnelig men ikke lei heldigvis [:D] om ikke kunne disse dagene blitt tunge

er misunnelig men er ikke lei enda:D
kjenner eg blir baby syk[8D]

skjønner hva du mener! hadde jeg vært på overtid hadde jeg blitt sprø nå..

har på følelsen av at jeg kommer til å gå minst en uke over, så har goood tid her..

hjelper på at det er så nydelig vær, jeg prøver så godt jeg kan å slappe av, sove, sitte i sola på verandaen og kooose meg med lillegutt når jeg henter han i bhg.. nyte siste "alenetid" med han[:)]

har til og med fått farge av å sitte ute!! me like!! (men ja, kjenner etter heeeleee tida om det skjer noe snart[8D])

Back
Topp