mistet.

Skrulle_jenta

Flørter med forumet
Hei..

Jeg viste ikke at jeg var gravid jeg og på onsdag mistet jeg den.. ganske trist + at det var på samme dag som min bestemor døde for to år tilbake..[:(]

Er så fortvilet og lei meg.. vet ikke hva jeg skal gjøre.. fortalte typen det og han kom bare med det va leit, han brydde seg ikke en gang [:(]
Det var ikke mye støtte å få av han.. det var tross alt barnet hans å, men d bryr han seg ikke om..

åååå så utrolig trist å høre [:(]
ble lei meg jeg nå [&o] jeg kan ikke fårestille meg hva du går igjenom nå,
men lykke til videre, neste gang det klaffer så sitter den nok [:)]
stor trøste kos fra meg

Uffda...det var kjempe trist å lese [:(][:(][:(]
tror nåkk han bryr seg, men kansje det ikke har gått opp for han enda? Gi han litt tid, selv om det hjelper lite akkurat i dag sender jeg deg en varm tanke & en god klem.

Kathrine

er ikke så enkelt.. har tatt abort 2 ganger, men det var pga at jeg var 15 år den gangen.. har jeg vistet at han ikke bryddeseg så skulle jeg aldri ha fortalt han det..
jeg hadde bestemt jeg vis jeg ble gravid en gang til i tilig alder skulle jeg beholde barnet, men genne gangen mistet jeg den lille..[:(] snakket med legen og jeg har bare 25-30% sjanse å bli gravid på av 100% [&o] er ikke så artig og vite d.. er ikke 50% sjanse en gang..[:(]

Dette var trist å lese!!!

Håper det klaffer for dere neste gang!!!

Kan jeg få spørre hvorfor du har vanskelig for å beholde barn du blir gravid med?

mamma84 : barnet hadde ikke festet seg sikkelig og jeg hadde blødninger som jeg trodde var mensen og jeg brukte tamponger og det gjore at barnet ikke fikk til å feste seg.. sa legen til meg..

Har legen sakt til deg HVORFOR du har så små sjangser da?
Men ser at det som plager deg veldig akkurat nå er at din kjære ikke viser deg omtanke & forståelse. Desverre er ikke mannfolk av samme rase som oss. De er fantastisk flink til å gjemme seg bak følelser. Jeg skjønner at du er fortvilet og lei deg...kansje du kunne dra til en venninne i kveld å få servert noe godt å spise og ikke minst få pratet litt...

Jeg tenker på deg

Uff det er trist å høre, jeg vet åssen du har det. Mistet sånn for 1 år siden selv. Samboeren min trodde ikke jeg tok det så tungt som
jeg gjorde, men når han skjønte det var han veldig god. Han trøstet meg godt. Etter det så har han hatt veldig lyst på barn igjen...

Du får ha lykke til!!! de % du har er mer enn 0%... Og det kan gå igjen!!! Kjenner noen der gutten er 90% steril og de har blitt gravid...
Så det kan gå!!!

LYKKE TIL

Er det mindre sjans å bli gravid om man har tatt abort tidligere??[:o]
Da jeg gjorde det spurte jeg helsesøster om det, og hun sa at det ikke var noen fare. Jeg skulle ikke tenke på det. Det er noe helt annet nå enn for flere år siden..

Uansett skrullejenta, dette var utrolig trist å høre!! [:(] Håper virkelig det går bedre med deg nå, og at du har fått trøst hos kjæresten din.. Du trenger han nå..

Stor klem fra tullmusa!

Eg har også mistet,det var veldig tungt og hardt. Tenker alltid på hvordan det kunne vært[:(]

uff, det var sørgelig å lese at du mistet din lille spire[:(] håper den sitter godt neste gang, skrulle_jenta. masse trøsteklemmer

Back
Topp