Mistet?

Frkstrikk

Forelsket i forumet
Har i dag blødd noe ekstremt og hadd store smerter i mage og spesielt i rygg. Jeg hadde ikke disse smertene sist jeg mistet, da var det mer masse blod og lite smerter. Kan det være jeg har mistet igjen?

Bruker den der tulletelefonen.

Skal til legevakt når jeg kommer hjem fra denne øya i kveld. Nærmeste legevakt ligger 2,5 time unna.

Masse lykke til!! Håper det går bra med deg.

Uff, dette var kjedelig å lese. Smerter i kombinasjon med kraftig blødning høres jo ganske negativt ut er jeg redd... :-(

Håper det stopper, og at det viser seg at du ikke mister. Masse lykke til hos legevakten i kveld!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Krysser fingre for at alt er bra med deg og at den lille klorer seg fast <3 sender deg mange varme tanker

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette var min største skrekk etter at jeg mista i januar. Men smertene er store og jeg greier ikke å sitte i ro eller å bevege meg. Gruer meg noe forferdelig til å dra til legevakta når jeg kommer meg inn til byen.

Tusen takk for all støtte og gode ord! <3

Huff det hørtes ikke noe godt ut. God bedring ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff, ønsker deg lykke til, håper virkelig du får beskjed om at alt er bra :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da må jeg vel komme med den triste beskjeden at spiren ikke greide seg. Satt å snakket med legevakta da jeg kjente noe kom ut. Når jeg gikk på do lå lille spire i trusa mi. :( så blir ikke noe 2014 barn må meg. Ønsker alle dere andre lykke til! Nå får ikke flere miste spira si. Nyt svangerskapet med alle plager og gleder litt ekstra for meg ❤️

Huffda :( Dette var veldig trist å høre.. Håper dere har det ok :) Klem fra meg <3

Dette var trist å høre. :-( Håper en ny spire sitter snart og holder løpet ut. God klem til deg. ..

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Så trist å høre :( Var du kommet langt i svangerskapet?
Håper du får full klaff 2015 :)

Tusen takk alle sammen ❤️ var 8+5 i dag. :(

Trist å lese! Håper spiren sitter neste gang, lykke til!

Det var veldig trist å høre :( God bedring og en god klem til deg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp