mistet tulla mi i uke 25

Hei.
Støtta ble kjempefin!
Håper at det går bra me deg.
Håper at vi alle får flere sjanser.............

Hilsen meg
 
Så bra at den ble fin og at du er fornøyd. Jeg ble kjempe glad for at min ble like fin som forventet. Ja vi får håpe at det blir vår tur vil å få stor mage igjen engang og oppleve alt rundt det igjen og få lov til å ha knøttet hjemme uten problemer.Hvordan går det med deg og har du tenkt noe på å prøve igjen?? jeg har hvert innom tanken men jeg vet ikke helt ennå.Var hos legen her om dagen og de prøvene de hadde tatt av lille Ida Helena og meg på sykehuset fant de ikke noe galt med han tok også skikkelig gyn undersøkelse av meg og alt var som det skulle da ble jeg lettet men kommer til å få tett oppfølging i neste svangerskap.
klem fra lille meg
 
Kjempe trist å lese dette.. Vet ikke hva jeg skal si egentlig.. Sender mange varme tanker! *klem*
 
Fælt å lese dette.. Husker jeg skrev med deg før dette.. Får så vondt i meg på dine vegne, og alle andre som må gjennomgå noe så forferdelig.. Mine taker er hos dere.

Stor klem fra meg.
 
Takk for all støtte dere har gitt meg her inne setter utrolig pris på det. Er så glad at dette forumet fins det har hjulpet meg mye å kunne ha lettet hjertet mitt her. Så tusen takk for all hjelp og støtte dere her inne har gitt meg og alle andre i samme situasjon.
mange klemmer fra lille meg
 
Hei vennen[:)]
Hvordan går det med deg?
 
Hei jo da det går bra med meg vettu. Tenker såklart fortsatt på det som hente men verden kå gå videre kan ikke forandre det som har skjedd. Håper at neste svangerskap går bedre og jeg håper at jeg ikke kommer til å være vettaskremt hele tiden. Hvordan går det med deg?? Hvordan tanker og følelser har du nå som du er gravid på nytt?? Det er så hærlig å kunne snakke om sånne ting med noen som har opplevd det samme. Vennene mine vet liksom ikke hva de skal si da de ikke vet hvordan det er hvis du skjønner. Håper alt er bra med deg og at gravititeten går bra. Du fotjener å gå hele veien ut nå .
klem fra lille meg
 
Hei[:D]
Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på det,men jeg klarer ikke glede meg eller ha noen forventninger i hele tatt.Prøver liksom å tenke positivt,men klarer liksom ikke helt å slippe den angsten desverre.Jeg beundrer de som klarer det,etter å ha mistet.Jeg vet jo at jeg vil få cerclage,og blir fulgt opp nøye men jeg tar en dag om gangen,og forventer ingenting egentlig.Klarer ikke.Har dere tenkt å prøve igjen eller?Jeg håper hvertfall når den dagen kommer ,at du klarer å glede deg over det[:)]

Klem fra Laila[;)]
 
Ja vi har tenkt å prøve igjen etterhvert . Jeg fikk panikk i går da jeg fant ut at jeg har eggløsning disse dager og vi har ikke vært forsiktig. Jeg tenker bare ja ja klaffer det så klaffer det planlegger ingenting. Jeg kan trøste meg med at jeg kommer til med å få skikkelig oppfølging neste gang. Håper at du kommer til med å tenke litt mer positivt etter hvert og at du går tiden ut.
klem fra lille meg
 
Lykke til hvertfall,godt å høre det går fremover[:)]

Klem fra Laila.
 
Lurer på om jeg er klar til å prøve igjen ??? Vet ikke ennå jeg har lyst til å bli gravid igjen men så er jeg usikker alikevel. det er 6 månder siden vi mistet legen spurte om han skulle skrive ut en resept på pergotime til meg men jeg sa nei. Men angrer litt etterpå. [&o]. Er klar og ikke klar vet dette høres litt dumt ut men det er sånne tanker som er i hodet mitt for tiden. klem fra lille meg
 
Da jeg ble gravid nå,surra det egentlig masse tanker i hodet,for det var bare 3 mnd siden jeg mista sist.Så jeg skjønner frustrajonen din.Men jeg tenkte for min del at uansett om jeg er gravid nå el om 1 år,så vil alltid sorgen over de barna jeg har mista være der,og livet må videre.Jeg klarer ikke helt å være lykkelig gravid,men tar det som det kommer.Uansett om jeg føder ett velskapt barn,og alt går bra,så vil jeg alltid ha de 2 guttene i mitt hjerte.Så uansett hva du velger....vil jeg ønske deg lykke til,og håper dere får ett barn på et tidspunkt som passer dere.Klem fra Laila.
 
Er litt bekymret nå!! fant ut at jeg hadde regnet feil på sirklusen min !!!!!
vi har hatt sex i hele eggløsningsperioden min denne måneden. Hva er sjangsen får å ha blitt gravid da??? Den er sikkert stor vil jeg tro. Sitter her og er litt usikker om jeg vil at mensen skal komme eller ikke. Har ikke sagt noe til samboeren min ennå får ta det som det kommer vet ikke helt hvordan han vil reagere vi har ikke snakket noe om å prøve på nytt. vi får se hvordan det går kommer TR så kommer ho.

klem
 
Sjansen er vel der så lenge dere har hatt samleie i EL perioden din,men samtidig er det ikke sikkert du er gravid.Når er det tid for testing da?jeg trodde egentlig ikke at jeg kunne bli gravid på spontant vis fordi jeg har pco,men ble overrasket når jeg ble det 3 mnd etter jeg mistet sist.Reaksjon min var at jeg satt på do og gråt og skalv,men etterhvert så fikk jeg fordøyd det.Nå håper jeg det går bra og at jeg slipper en begravelse til.Men lykke til[:)]Hvis det viser seg at du er gravid så går det nok bra denne gang,det verste er å fordøye det liksom,så lenge det eikke er planlagt,synes jeg da.
 
Regnet ut at jeg kan tidligst teste meg den 11 des. ¨så har ikke TR kommet da kommer jeg til å ta en test hvis den skulle slå ut kommer jeg nok til å gråte litt det som blir vanskelig er å fortelle samboeren min hvis jeg får posetivt svar på testen vet ikke hvordan han vil reagere. Men jeg må innrømme at jeg har hvert litt rar i magen de siste dagene hatt småstikkninger på den ene siden av livmoren ikke konstante men innimellom. Vet ikke hva det kan være. Håper alt går bra med deg og magen din og at du slipper en begravelse til. Har du fått noen termindato ennå??Går nok bra hos deg denne gangen skal du se ..
klem fra lille meg
 
Det går nok bra med neste svangerskap skal du se[:D],men jeg skjønner engstelsen og frustrasjonen din.Jeg lever med den hver dag i disse dager.Jeg har fått termin 23 juni.
Klem fra Laila.
 
[:(] hei,leser historien din og sitter her å gråter for meg selv,typen spør hva det er men jeg sitter her bare trist.er så ufattelig trist å høre om hva du har opplevd sikkert helt forferdelig.må være tungt for deg da å lese om alle innlegga her da om de som har barn?
men du får nok ditt eget barn oxo: )

lykke til varme hilsener fra meg [:(]
 
Ja takk for det.

Det var litt vanskelig i førsten men nå går det bedre. Det tok lang tid før jeg logget meg inn her igjen og det har hvert så deilig med all den støtten jeg har fått her inne.
Har kunnet prate om ting til alle døges tider.

klem fra lille meg
 
heisann,skjønner veldig godt at du ikke var inne her med en gang da, bra du har fått støtte inne her da,det er godt å få råd inne her å prate med flere som har barn å sånn.

det blir nok snart din tur oxo,jeg håper på dine vegne: )
blir spennende å vite om du er gravid igjen.
gi meg beskjed a:)
er spent: )

klemmer Linda[:)]
 
Back
Topp