mistet tulla mi i uke 25

Mamman til Carina

Glad i forumet
I mai mistet vi dattra vår i for tidlig fødsel var i uke 25 alt skjedde plutselig og jeg havnet på sykehuset med for tidlig veer. Sitter nå og tenker at jeg skulle vært ute og trillet nå hadde termin 0909 05 men alt gikk ikke etter planen tenker på henne hver dag så vakker hun var fatter ikke hva som gikk galt får ikke noe svar men noe gikk fryktelig galt vi som hadde prøvd så lenge i fire hele år og endelig klarte vi det men så kom sjokket en mandagsmorgen og alt var tomt og tårene trillet holdt en fullverdig baby i armene mine verden er urettferdig og jeg ble fryktelig sinna på han der oppe.
Det er ikke vi som skal begrave barna våres det er de som skal begrave oss.

klem fra lille meg
 
Hei!!

Uff..dette er hjerteskjærende vondt[:(]Dette er jo nesten som å lese min egen historie[:o]Fryktelig trist[:(]Fikk du beskjed om at det var streptokokk bakterie som var årsak til dette?Det gjorde jeg nemmlig i mitt første svangerskap,for da kom jeg inn på sykehus med vannavgang i uke 22.De undersøkte ikke meg videre da for at det evt kunne være en annen årsak.Så i andre svangerskap tok jeg masse bakterieprøver og fulgte skikkelig med,for dette skulle ikke skje en gang til....jeg fikk heller ingen farlige bakterier i det siste svangerskap.Men tilfeldigvis skulle jeg til en gynekolog i uke 20 for å ta nye bakteriprøver,da såg han at jeg hadde begynnt å få åpning,da var det rett inn på sykehus i strengt sengeleie i håp om at dette skulle gå bra.Men desverre kom jeg bare til 22+1 da også[:(]Så ettersom jeg fikk påvist svak livmorhals/tapp denne gang,så hadde jeg det sist også.Det er på en måte en medfødt "feil",hvis jeg kan kalle det det.Det er litt surt å tenke på det at hadde de på sykehuset undersøkt meg mer og kanskje funnet ut at jeg har en svak livmorhals,så kanskje jeg kunne fått beholt min lille Robin.Har du fått påvist svak livmorhals?

Jeg er virkelig lei meg for det som har skjedd med deg,jeg føler det alt for godt på kroppen,vet hvordan det er,det er kanskje ikke noen trøst for deg å høre,men jeg håper virkelig at du og din mann vil en dag få det barnet dere ønsker så inderlig.Varme tanker og klemmer fra Laila.
 
uff [:(]
sitter her med tårer i øynene [:(]
gud så fryktelig, kan ikke forestille meg hvor vondt dere har det nå [:(]
livet er utrolig urettferdig ja [:@] skjønner at du er sinnt på han der oppe nå ja.
men det er desverre sånn livet er, uheldigvis [:(]
men lykketil vidre, så får du en kjempe stor trøste klem fra meg
 
Jeg vet ikke hva jeg skal si, men kjenner tårene trille når jeg leser din historie... Jeg håper ting går bedre med deg nå... LYkke til videre.. en dag.. ja en dag...vil alt skje for det....Det virker som om.. dem som VIRKELIg ønsker seg en liten en, har problemer, men dem som egentlig ikke har lyst, men som blir skjer det ingenting med.. ting er uretferdig.... syn livet er sån...
 
Uff, jeg får så vondt når jeg leser sånt... Trodde neste ikke sånt skulle skje så langt ut i svangerskapet, men som jeg alltid har sagt til meg selv; har INGEN garanti før babyen er ute. Så hard er virkeligheten, men jeg prøver å ikke tenke på det... Det er så leitt så leitt. Verden er urettferdig, men jeg er jammen glad for at vi ikke vet hva som skjer i morgen! Ta en dag av gangen, og ikke utsette noe til i morgen. Man vet aldri.

Det blir også så feil å si at det er en mening med alt, for når du står midt oppi den situasjonen, er det ikke noen mening med noe som helst. Det er ingen trøst i det.

Lykke til, og masse klemmer fra meg.
 
nei har ikke fått beskjed om at det var streptokokkbakterien som var årsaken venter fortsatt på time på sykehuset håper de kan gi meg svar på det jeg lurer på da.[:(]
De snakket ikke noe om at det kunne være svak livmorhals men jeg har tengt tanken tenkte å spøre de om det når jeg får time
klem
 
Håper virkelig du får svar på hva som var årsaken,slik at du vet hva som må gjøres/passes på i et evt nytt svangerskap senere.Når er det du har time?
Tenker masse på deg.....klem[:)]
 
Snakket med sykehuset i går og har fått time 24 /10 gruer meg litt men jeg håper jeg kan få svar på det jeg lurer på. klem
 
Lykke til.Jeg håper du får svar på alt du lurer på. Go'klem fra Laila76.
 
Ja håper det lurer liksom på hvorfor hun kom så tidlig det fikk jeg ikke noe svar på da jeg var på sykehuset. Tenkte jeg skulle spørre angående livmorstappen om den er noe galt med. Er hvertfall frusterert av å ikke få noen svar fra legene de må ha noen forklaring sykesøstra sa bare at det ikke var spontan abort men fortidlig fødsel men jeg vil vite hvorfor

Takk for god støtte fra dere alle her inne

klem fra lille meg
 
Tenker på dere [;)]
 
Takk for at dere bryr dere ..[&o] Det er så rart all ting er liksom så uvirkelig alt som har skjedd men livet må gå videre lille Ida Helena vil altid være savnet og være i hjertet mitt. Savner lille engelen min fryktelig. Er stadig på kirkegården er blitt så fint der venter fortsatt på gravstøtta men den kommer om ikke så alt for lenge. gleder meg til å se den håper den blir like fin som jeg har forestilt meg ..
Klem fra lille meg.
 
Gravstøtta blir sikkert fin[;)]Håper det=) Go'klem
 
Var på kirkegården i går og så at støtta var kommet og den var kjempefin
 
Så bra da[;)]Jeg er også kjempefornøyd med min=)
 
Tenker på deg. Så bra at støtta var fin.
Jeg venter på støtta til gutten min, den kommer vel om ikke så alt for lenge.
Håper det går bra med deg.
Klem fra meg.
 
ja da det går bedre med meg er fortsatt litt fortvila bare hvorfor alt dette skjedde men jeg håper å få svar den 24 når jeg skal til legen. Håper støtta di blir fin og at alt går bra med deg klem
 
håper du sier ifra hvordan det gikk hos legen...er litt spent på dine vegne....
 
Ja da jeg sier i fra hvordan det går hos legen er litt spent selv . Håper han har noen svar til meg selv om jeg tviler på at de har funnet ut noe nytt men jeg er litt klarere i toppen nå en da jeg snakket med han sist man tenker ikke akkurat så klart når man har akkurat opplevd noe sånt. Klems
 
Ja nå er det ikke lenge til jeg skal til legen offff gruer meg litt tenk om han finner noe galt med meg . Hva skal jeg gjøre da?? nei kan ikke gå og tenke sånn håper på det beste så klart så vi vet hvordan vi skal forholde oss i neste svangerskap.
 
Back
Topp