Mistet symtomer

Løvemamma88

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Å jeg som trodde jeg hadde roa ned nærvene litt etter ul i forige uke. Er nå i uke 11 (10+3). Da jeg på tirsdag begynte på uke 11, forsvant alt av symtomer, jeg ble som et nytt menneske. Kvalmen er borte, ikke hatt så mye magesmerter som tidligere og jeg fungerer godt på jobb osv. Så nå er jeg bekymret for at noe er galt.
Puppene er fortsatt ømme da.
Noen som har opplevd det samme?

Ja alså.. Kvalmen forsvant rundt uke 10, men ble bare borte i 2 uker. Tilbake igjen nå O.o

Okei, får vente å se om den kommer tilbake her å da, vil jo helst ikke ha den tilbake:P

Hei, sniker fra august :) jeg har ikke har ikke hatt noen symptomer bortsett fra ømme bryster, ingen grunn til bekymring uten dem, nyt det :) Jeg var på kontroll og hørte fantastisk hjertelyd hos jordmor tirsdag denne uken og er 15+5 i dag :)

Hysssjj, ikke si det så høyt for da kommer det plutselig tilbake!! :P Og det er ikke tull heller, har selv opplevd en fin periode rundt da, men kom tilbake begge gangene! Så nyt det ;)

Jeg har det likt med deg. Jeg hadde mye symptomer de første 11 ukene. Var på ultralyd i slutten av uke 11 og fikk bekreftet at alt er bra. I løpet av uke 12 forsvant alle symptomer jeg har hatt tidligere. Kvalme, trøtthet osv er borte. Jeg er i uke 14 nå og har fremdeles større pupper og kul (jeg er lav, så kulen kom tidlig). Likevel er jeg konstant redd for at det ikke er liv inni der. Jeg føler ikke at jeg kan løpe på ny ultralyd igjen, da jeg har time 26. Mars. Klarer likevel ikke legge fra meg bekymringene

Her var symptomene borte i 3-4 dager i uke 11 før de kom tilbake med full styrke. Er nå 12+3 og kvalm, hodepine, slapp og trøtt døgnet rundt :depressed:

Skjønner veldig godt følelsen! :(
Jeg fikk positive tester men symptomene kom aldri :/ høres ut som et luksusproblem men når alle snakker om kvalme, ømme bryster, halsbrann og okse-temperament, så føler man seg veldig usikker når man ikke har det som "alle andre"!
Er nå 14+3 og har fortsatt ikke kjent noe av graviditeten, men to ultralyder har vist en vakker liten sprellende astronaut<3 og som gynekologen min sa så er alt VELDIG individuelt. Ingen fasit, men de aller fleste pleier å få en nedgang i symptomer rundt 12 uker når hormonene roer seg og da blir gynekologer alltid ringt ned av urolige vordende mødre som vil ha ultralyder alt er nok i skjønneste orden, men som angstful mor selv så skader ikke en titt :) om du ville følt det hjalp såklart.

Skjønner at det er ubehagelig. Kvalmen spesielt er jo et godt tegn, så det et litt ekkelt når den plutselig forsvinner tenker jeg. Men så er det jo normalt at den gjør det på et tidspunkt også :-S
Jeg begynner å bli mindre kvalm, men har dager med oppkast enda. For meg har det ikke skjedd plutselig, men heller blitt litt mindre kvalm for hver dag. Føles ikke SÅ skummelt :) 11 fulle uker på fredag..

Hormonene begynner vel å stabilisere seg/kroppen begynner å bli vant til den nye tilværelsen? Her har kvalmen vært så og si fraværende i et par uker allerede (uke 11 nå). Den kan komme tilbake om jeg har hatt en veldig tøff dag på jobb - og i helgene merker jeg gjerne litt. Sliten etter en arbeidsuke.

Jeg nyter det til det fulle jeg da :D Utrolig deilig å ikke være kvalm hele tiden. Trøtt derimot; det er jeg fortsatt. Oppe på toalettet sånn ca en gang i timen(!) gjennom hele natten ....

Back
Topp