Mistet symptomer

•Ellibelli•

Gift med forumet
Som noen av dere kanskje har fått med dere, så har jeg sliti veldig med ekstrem kvalme i flere uker nå.. I går kasta jeg opp 8 ganger fordelt utover dagen.. I dag da jeg våkna så fantes jeg ikke et fnugg av kvalm i det hele tatt... Føler meg liksom ikke gravid lengre heller...
Er det noen andre med kraftig kvalme som har opplevd det samme før?
(Er forøvrig 9+1 i dag)

Skal til UL om 3 timer, men jeg kjenner jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg.. Frykter jeg vil få en veldig dårlig beskjed :(

Lykke til! Håper på positiv beskjed:)
Tusen takk! :)
Håper på det, men det var veldig til endring av symptomene også over natta :(
Vanligvis har jeg spist minst 3 ganger til nå, i dag har jeg ikke tatt frokosten ennå (og fremdeles ikke kvalm)

Lykke til! Håper kvalmen bare rett og slett er forbi for deg. Eller at den har tatt seg en pause. Jeg har også vært mye kvalm (dog ikke så ille som deg) men en dag og to innimellom har jeg vært helt fin plutselig.

Var gørrkvalm 8+6, våkna 9+0 uten et snev av kvalme.

Håper og tror at alt er i orden :-) symptomene kan jo komme og gå litt, og tror det er vanlig at symptomene avtar litt etter 9 fullgåtte uker.

Masse lykke til, krysser fingrene for deg ♡

Masse lykke til :) jeg er 9 uker i dag å i dag er første dagen jeg ikke har vært så kvalm jeg ikke har kasta opp enda! :D

Snakket nå med ei venninne som tidligere har hatt ekstrem svangerskapskvalme med MYE oppkast - hun hadde også dager helt uten kvalme innimellom.

Oppdatering:
Har vært på ul nå, og fikk se bittelille på 2 cm, med bankende hjerte! <3
Ble satt tilbake noen dager, så er 8+6 i dag :D

Han ville ha meg inn til ny ul 23.november, så jeg sa ja takk jeg! :p

Han forstod at jeg hadde vært bekymra i dag, men hadde ikke noe godt svar på hvorfor noen mister symptomene en dag etter så ekstrem kvalme.. Men etter alt han kunne se så var alt helt fint :)
Jeg fikk også se navlestrengen :D <3

Så deilig med litt gode nyheter også! Det har vært mye trist her i det siste syns jeg. Nå kan du senke skuldrene og nyyyyte friheten fra kvalmen :)
Ja, og mulig det er derfor jeg var ekstra på det at jeg kom til å få en dårlig nyhet..
Ja, nå kommer vel ratt kvalmen tilbake igjen også da :D

Ja, og mulig det er derfor jeg var ekstra på det at jeg kom til å få en dårlig nyhet..
Ja, nå kommer vel ratt kvalmen tilbake igjen også da :D
Jeg har også latt meg påvirke litt av alle de dårlige nyhetene her inne. Var helt kvalmefri i dag morges jeg også, og var temmelig god i går også, så jeg bestilte meg en privat ul likegodt. Haha. Skal straks dra, og kvalmen kom tilbake mens jeg sto på badet og gjorde meg klar.

Jeg har også latt meg påvirke litt av alle de dårlige nyhetene her inne. Var helt kvalmefri i dag morges jeg også, og var temmelig god i går også, så jeg bestilte meg en privat ul likegodt. Haha. Skal straks dra, og kvalmen kom tilbake mens jeg sto på badet og gjorde meg klar.
Fantastisk at kvalmen kom tilbake da! :D
De sier at gravide aldri blir fornøyde :p er man kvalm, så er det slitsomt.. Er man ikke kvalm så må det være noe galt :p

Men man blir såklart påvirka av de dårlige nyhetene her inne, og redd for at ting skal gå galt i utgangspunktet.. Det er vel eneste "negative" ved å melde seg så tidlig inn i et terminforum egentlig.. Man blir delvis kjent med folk, og blir jo enda mer påvirka når det er folk man har "prata med" som får dårlige nyheter..

Hvordan gikk ul? :D

Fantastisk at kvalmen kom tilbake da! :D
De sier at gravide aldri blir fornøyde :p er man kvalm, så er det slitsomt.. Er man ikke kvalm så må det være noe galt :p

Men man blir såklart påvirka av de dårlige nyhetene her inne, og redd for at ting skal gå galt i utgangspunktet.. Det er vel eneste "negative" ved å melde seg så tidlig inn i et terminforum egentlig.. Man blir delvis kjent med folk, og blir jo enda mer påvirka når det er folk man har "prata med" som får dårlige nyheter..

Hvordan gikk ul? :D
Haha, helt sant! Aldri fornøyd! Men; nokså fornøyd likavel, for ultralyden gikk superbra! Ble flytta fram en dag (til 9+0) og reka (som nå ligner mer på bamsemums) bevega seg og hadde akkurat passe hjerterate og det var generelt bare velstand! Helt nydelig :) Også fikk jeg høre hjertelyd! Det var magisk!

Back
Topp