Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei håper dere kan hjelpe litt. Jeg fikk symptomer veldig tidlig, kvalm, stikk/murring, bekkenløsning og ømme pupper. Kunne på en måte kjenne på kroppen at jeg var gravid. Sånn var jeg med storebror også. Men nå denne siste uken så er jeg ikke kvalm, bekkenet er bedre, jeg er ikke så trøtt og puppene er ikke like ømme. Kan dette skje så tidlig uten at det betyr noe er galt? Med storebror var jeg kvalm frem til uke 10/11 nå er jeg jo bare i uke 5 :/ håper noen har noen betryggende ord til meg
Det er like normalt å ha masse sterke symptomer, som å ha lite symptomer.
I sist svangerskap lå jeg og kastet opp, av og på fra uke 6 til 10.
Denne gangen kom ikke kvalmen og trettheten før i uke 6, og har variert opp og ned fra dag til dag. lilgamentssmertene forsvant helt. uke 7 og 8 var jeg skikkelig kvalm og uvel, og ligamentsmertene kom tilbake. Hvis du er flink til å slappe av, og spiser gjevnt holder du både kvalmen og trettheten i sjakk
Men uansett hva vi sier her så vil du nok ikke få ro før symptomene er tilbake eller du ser hjertet på UL. evt kan du ta HCG prøver hos legen og se om den stiger som den skal?
Ønsker deg i alle fall masse lykke til, og håper alt er i orden =)