Mistet symptomer uke 6

Januarbaby20

Første møte med forumet
Jeg er gravid for første gang, er 6+1. For ca en uke siden mistet jeg alle symptomer. De første ukene var jeg emosjonell, kvalm, hadde mye vondt i magen, fikk mye større bryster og var ekstremt trøtt. Jeg følte meg rett og slett ikke som meg selv. Når har dette forsvunnet og jeg føler meg som meg selv igjen, har fortsatt større bryster enn normalt men utover dette har jeg ingen symptomer. Er rett og slett veldig bekymret for at jeg har mistet det. Andre som har opplevd dette? Er dette normalt?

Setter veldig pris på svar! Mvh førstegangsgravid :)

Først og fremst vil jeg bare si at det er helt vanlig at symptomer kommer og forsvinner, så det trenger ikke å være noe farlig :) Har du smerter, blødninger? Kontakt legen din om du eventuelt blir så bekymra at det går ut over hverdagen din.

Jeg er 7+2 nå og symptomene mine kommer og går hele tiden. Nå har kvalmen kommet for å bli virker det som da. Med første ungen hadde jeg symptomer konstant, så denne graviditeten har jeg var mye engstelig i forhold til den andre nettopp pga symptomene. Men jeg tror man bare bør være glad dersom man ikke har noen symptomer og ingen blødninger. Ingen symptomer betyr ikke at man ikke lenger er gravid :) <3

Jeg også mistet symptomene en stund. Huskernikke helt når, tror det var rundt uke 5-6. I går kom de igjen, så det trenger ikke bety noe.. de kommer og går har jeg erfart:)

jeg har heller ikke så mange symptomer, men her blir de litt sterkere for hver dag. Har du hatt brunt/blodig utflod?

hadde jeg vært deg hadde jeg løyet på meg litt magesmerter i sammenheng med tap av symptomer, da tror jeg du blir henvist til TUL :)

lykke til, håper alt er bra med spiren :Heartred

Tusen takk for svar! <3 Heldigvis har jeg ingen smerter eller blødninger/brunlig utflod. Planlegger å ta tidlig ultralyd i uke 9, så får bare forsøke å slå meg til ro med at dette er normalt frem til da :)

Jeg hadde det sånn i første svangerskap, og da var det veldig betryggende med tidlig ul! Alt var i skjønneste orden!:happy: Slapp unna med ganske lite plager resten av svangerskapet også, utenom at jeg selvsagt var litt ekstra trøtt og sliten, mer vondt i rygg o.l.:)

Jeg er nå i 3. Svangerskap der jeg ikke har Hatt spesielt med symptomer. Er 6+0 i dag og kjenner meg egentlig ikke noe annerledes enn normalt. Så har slått meg til ro med at jeg bare må være døds fornøyd med dette.
Men blir du veldig urolig ville jeg heller tatt meg en tur til legen.

Back
Topp