Mistet symptomene

Kinderegg1

Blir kjent med forumet
Er det flere her som bare pluttselig har mistet symptomene i det siste?
Brystene er fortsatt ømme men cravingsa er borte, ingen spesiell vektøkning (kun 1kg på 2mnd) så kjenner jeg blir en smule bekymret :sorry:

Har heldigvis oul om 9 dager men det føles så lenge til.
 
Her er det ingenting som tyder på graviditet utenom noe ligamentsmerter ved brå bevegelser :)
 
Er det flere her som bare pluttselig har mistet symptomene i det siste?
Brystene er fortsatt ømme men cravingsa er borte, ingen spesiell vektøkning (kun 1kg på 2mnd) så kjenner jeg blir en smule bekymret :sorry:

Har heldigvis oul om 9 dager men det føles så lenge til.
Eg har da heilt likt. Kjenner på samme bekymring som deg. Føler ikkje at eg kjenner liv lenger heller, ikkje på samme måte som tidligare i alle fall (er førstegangs, så eg veit ikkje om dette er normalt). Eg har time på tirsdag heldigvis.
 
Synes det er veldig vanskelig i disse tidene før OUL fordi det er så mange som ikke kjenner bevegelser enda (jeg opplevde det samme og tenkte hele tiden om alt sto til med babyen). Men tror nok det med å miste symptomene er helt normalt, det er veldig individuelt. Jeg har for eksempel ikke hatt ømme bryster for veldig lenge siden (har bare veldig sensitiv brystknopper) men heldigvis har hatt OUL og begynte å kjenne bevegelse noen dager før OUL også.
Krysser fingrene for alt er helt i orden med dere!
 
Sniker
Det er veldig mange som plutselig mister alle symptomer og ikke føler seg gravid lengre, spesielt i 2.trimester :)
 
Får vell smøre seg med tålmodighet å ikke tenke så hardt på det men veldig vannskelig å gi slipp på bekymringene.


Eg har da heilt likt. Kjenner på samme bekymring som deg. Føler ikkje at eg kjenner liv lenger heller, ikkje på samme måte som tidligare i alle fall (er førstegangs, så eg veit ikkje om dette er normalt). Eg har time på tirsdag heldigvis.

Må få høre på tirsdag hvordan det gikk med deg da :Heartpink å masse god bedring!


Synes det er veldig vanskelig i disse tidene før OUL fordi det er så mange som ikke kjenner bevegelser enda (jeg opplevde det samme og tenkte hele tiden om alt sto til med babyen). Men tror nok det med å miste symptomene er helt normalt, det er veldig individuelt. Jeg har for eksempel ikke hatt ømme bryster for veldig lenge siden (har bare veldig sensitiv brystknopper) men heldigvis har hatt OUL og begynte å kjenne bevegelse noen dager før OUL også.
Krysser fingrene for alt er helt i orden med dere!

takk for et godt svar :Heartred
Rettere sagt er det selve knoppene her også som er ømme, ikke selve brystet.
 
Er det flere her som bare pluttselig har mistet symptomene i det siste?
Brystene er fortsatt ømme men cravingsa er borte, ingen spesiell vektøkning (kun 1kg på 2mnd) så kjenner jeg blir en smule bekymret :sorry:

Har heldigvis oul om 9 dager men det føles så lenge til.

Jeg tenker det er helt normalt jeg cravings kommer og går gjennom svangerskapet og symptomer varierer også veldig fra 2.trimester. Eneste symptomer jeg har er at kroppen tåler mindre stress og det at jeg gjør altfor mye arbeid. Får kynnere, mye nedpress og ekstra plager med bekkenet, så må sette meg ned ofte for å hente meg inn. Jeg er også hormonell og har ømme bryster, men det varierer fra dag til dag. Det er heller ikke vanlig å kjenne bevegelser hele tiden/hver dag i starten. Det er vanligst mellom uke 25-28.

Prøv å slappe av og ta det med ro <3
 
Same opplevelse her! Forutan ein bump på magen, hadde eg ikkje tenkt over at eg var gravid i det heile! Kan ikkje seia at eg har kjent overbevisande bevegelsar heller! Men var til OUL for litt over ei veke sidan, og alt sto bra til. Hadde til og med morkaka bak, men ventar likevel framleis i spenning på tydelige dunk og spark frå mini :rolleyes: Måtte "heldigvis" inn for ny undersøkelse i neste veke då det var eitt bilete dei ikkje fekk teke på fyrste forsøk. Så eg får roa nervene igjen til då. Men skal vel tru at alt står bra til no også sjølv om eg framleis merkar lite og ingenting. Er 19+6 i dag. Kun litt ekstra trøtt og blir fort sleten. Men det skjer jo fort sjølv om eg ikkje er gravid også :shy:
 
Så godt å lese at vi er flere! Jeg har også gått rundt og bekymret meg for dette, føler meg ikke gravid i det hele tatt.. Og kulen på magen syns jeg varierer i størrelse gjennom dagen, syns egentlig jeg oftest bare ser litt chubby ut nederst. Har UL til uka, så prøver å holde katastrofetankene nede frem til det :)
 
Her forsvant kvalme og andre vanlige plager i starten av 2.trimester, men det ble byttet ut med halsbrann og utrolig plagsomme hormoner. Bekkenplager derimot har jeg hatt fra 1.trimester.
Helt normalt å miste mange/alle symptomer i 2.trimester.
 
Litt glad vi er flere som føler på det samme. Vært litt stresset i noen uker nå, mistet kvalmen, fortsatt trøtt men ikke like trøtt. Har følt meg mindre gravid, men ser at magen har endret seg og at den kanskje har fått en litt mer gravid form deler av dagen. Føler meg ikke bare «feit».. Skal heldigvis på UL i dag, er 18+5. Håper jeg snart kjenner litt bevegelser også:)
Så håper jeg at dere alle får UL snart, og at stresset går ned litt da vi nå ser at det er flere i samme båt:)
 
Litt glad vi er flere som føler på det samme. Vært litt stresset i noen uker nå, mistet kvalmen, fortsatt trøtt men ikke like trøtt. Har følt meg mindre gravid, men ser at magen har endret seg og at den kanskje har fått en litt mer gravid form deler av dagen. Føler meg ikke bare «feit».. Skal heldigvis på UL i dag, er 18+5. Håper jeg snart kjenner litt bevegelser også:)
Så håper jeg at dere alle får UL snart, og at stresset går ned litt da vi nå ser at det er flere i samme båt:)
Lykke til i dag! :Heartred
 
Jeg har også mistet alle symptomer. Har litt på magen fra før så babybumpen har heller ikke kommet. Men OUL i morgen, så satser på at roen senker seg da :D
 
Kjenner meg veldig igjen i det dåke skriver her! Eg var på OUL då eg var 18+3, og alt såg heilt topp ut. Likevel er eg glad for at eg måtte tilbake no denne veka, for har allereie greidd å bli stressa for om det er liv inni der eller ikkje! :banghead: Ser ein liten bul nederst, men kjenner fint lite bevegelse og kjenner meg heller ikkje særleg gravid for tida.
 
Ikke hatt symptomer siden uke 9. Eneste i ettertid frem til jeg begynte å kjenne bevegelse er bekkenløsning og låsning. Og bevegelsene kommer ikke hver dag heller så blir. Man litt gal når den perioden kommer. Stort sett går det fint og stort sett også helt normalt <3
 
Lykke til i dag! :Heartred

Takk
Det gikk veldig bra på UL. Alt så ut som det skulle, og morkaken lå foran så da merker jeg det nok litt senere. Termin ble flyttet tre dager tidligere, så nå er termin 18.novemver. Vi venter en jente, så det blir skikkelig girlpower i heimen ‍‍
 
Var hos legen i går å lette etter hjertelyden siden vi ikke fant den sist for 3 uker siden, så nå er jeg så my roligere :angelic: hjerterytmen på 140 så alt virket fint!
Da gjenstår ul om én uke :notworthy
 
Takk
Det gikk veldig bra på UL. Alt så ut som det skulle, og morkaken lå foran så da merker jeg det nok litt senere. Termin ble flyttet tre dager tidligere, så nå er termin 18.novemver. Vi venter en jente, så det blir skikkelig girlpower i heimen ‍‍
Så bra!
Vår ultralyd gjekk veldig fint i dag og. Blei flytta seks dager seinere, så den er no 27.november. Me og skal få ei jenta!
 
Får vell smøre seg med tålmodighet å ikke tenke så hardt på det men veldig vannskelig å gi slipp på bekymringene.




Må få høre på tirsdag hvordan det gikk med deg da :Heartpink å masse god bedring!




takk for et godt svar :Heartred
Rettere sagt er det selve knoppene her også som er ømme, ikke selve brystet.
Det gjekk veldig bra! Alt var som det skulle, og me får ei jenta :Heartpink
 
Back
Topp