Mistet sexlysten...

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Hvordan skal jeg få den tilbake??????????????
Å nei, digger ikke leketøy...det kjeder meg.'

Hva annet???

det er heilt vanligt..har hatt det samme problemet noen ganger selv,bare ta det som det kommer og ta dag for dag, du får den garantert tilbak igjen skal du se[;)]

ikke tenk på det! jo mer du stresser med å få tilbake lysten, jo saktere vil den komme...

ORIGINAL: Tulla84

Hvordan skal jeg få den tilbake??????????????
Å nei, digger ikke leketøy...det kjeder meg.'

Hva annet???

noe som funker for meg i tørkeperioder er å gjøre ting for å føle meg bra, da får jeg også mer lyst. eksempel trening, nytt undertøy, bruke ekstra lang tid i dusjen med barbering og peeling... lakke tåneglene[8D] småting rett og slett[:)] og en massasje fra sambo er i alle fall ikke å forakte![:)]

Sex avler sex sies det... Vi hadde en skikkelig nedtur etter jeg fødte. 4mnd etter fødselen var det nok, så jeg kjøpte glidekrem og satte i gang[:)] Nå har jeg lyst på hele tiden nesten[:D]   

Stopper du opp og finne på allslags unskyldninger for å ikke ha, så kommer du inn i en vond sirkel.[:'(]

ORIGINAL: Happy84

Sex avler sex sies det... Vi hadde en skikkelig nedtur etter jeg fødte. 4mnd etter fødselen var det nok, så jeg kjøpte glidekrem og satte i gang[:)] Nå har jeg lyst på hele tiden nesten[:D]   

Stopper du opp og finne på allslags unskyldninger for å ikke ha, så kommer du inn i en vond sirkel.[:'(]

her er sexlysten helt på bånn...
er vel egentlig meg mest..jeg er redd for at det skal gjøre vondt..
har drøya det helt siden jeg fødte og det er en stund siden nå[:(]

ORIGINAL: cazy

ORIGINAL: Happy84

her er sexlysten helt på bånn...
er vel egentlig meg mest..jeg er redd for at det skal gjøre vondt..
har drøya det helt siden jeg fødte og det er en stund siden nå[:(]

Vondt gjør det til å begynne med ja..[:'(] [:@] Pøs på med glidekrem, og ta det rolig de første gangene. Han får bare vente på deg[;)] Stopp litt opp innimellom og prøv å slapp av. [:)] Er litt ømt her og enda, men det gikk relativt fort på frem[:)]

Få på deg noen snasne klær[:D] uniformer,undertøy.... er jo litt pirrende å vite at man tent på liksom.. kan jo hjelpe.. et glass vin[8|] 

ORIGINAL: stressa_mamma

ikke tenk på det! jo mer du stresser med å få tilbake lysten, jo saktere vil den komme...

Back
Topp