Mistet min samboer

Sender en god klem og håper du finner noen i samme situasjon!

Livet er forferdelig skjørt! Sender deg en klem å håper du finner noen å dele tanker med!

Så trist. :( sender gode varme klemmer! ♥

Sender deg mine varmeste tanker og store klemmer! :( Grusomt når slikt skjer. Håper du får støtte og omsorg av noen i nær omgangskrets og at barna får den hjelpen de trenger!

Utrolig leit å høre dette. Er ikke i samme situasjon, og jeg kan ikke engang fantasere om hvor grusomt dette må være. Sender deg og barna masse tanker. Jeg håper dere har et godt nettverk rundt dere.

Det var veldig trist å høre. Har ikke erfaring selv, men ville bare kondolere.

Så vondt å lese :(
Kondolerer, håper du får hjelpen og strøtten du trenger <3 klem til deg

Så vanskelig. .. Har ingen erfaring selv, men tenker det må finnes en gruppe for det....
Lykke til .... Kondolerer.

Så trist!!! Håper du har familie og venner rundt deg. Kondolerer ❤️

Jeg har masse familie og venner rundt meg, så vi blir godt tatt vare på. Ungene snakker mye om pappa, særlig minstemann. Han sier han er lei seg for at pappa er død og at han ikke vil han skal være død. Det er veldig hardt å høre fra en 4-åring :(
Jeg vil takke for alle fine ord fra dere.

Sender deg en god klem og håper alt vil gå bra med dere!

Så forferdelig! Sender dere mange varme tanker, og håper veldig på at dere kommer dere greit gjennom det ♡
Stor og varm klem ♡

Hei hei vil sende deg en kjempe stor klem. Er ikke helt i samme situasjon men mistet mannen min til kreft for noen år siden. Jeg var og veldig ung men vi hadde ikke barn sammen men min nærmeste venninne mistet mannen sin og far til deres lille jente bare noen måneder etter jeg mistet min kjære så jeg vet veldig godt hva du går gjennom nå. Er det noe du lurer på eller ønsker og prate om er det bare og ta kontat.

Jeg har masse familie og venner rundt meg, så vi blir godt tatt vare på. Ungene snakker mye om pappa, særlig minstemann. Han sier han er lei seg for at pappa er død og at han ikke vil han skal være død. Det er veldig hardt å høre fra en 4-åring :(
Jeg vil takke for alle fine ord fra dere.
Går han i noe samtalegruppe eller til barnepsykolog? Vil anbefale det

Så forferdelig vondt. Gode tanker og klemmer til deg og guttene dine <3 Godt å høre du har folk rundt deg, så håper jeg du kommer i kontakt med et støttenettverk.

Back
Topp