Mistet min samboer

LilleLille88

Andre møte med forumet
Jeg mistet min samboer og far til mine to gutter på 4 år og 5 år i romjula. Det var veldig brått og vi var ikke forberedt på det i det hele tatt. Vi var sammen i nesten 8 år og det er forferdelig vondt at han er borte. Jeg lurer på om det er noen andre i samme situasjon som vil prate? Jeg er 26 år og bor i Nord-Norge.

Uff så trist...:( håper du finner noen som er i samme situasjon. Sender deg en god klem❤️

Så fælt.. Håper dere kommer dere gjennom det på en ok måte. Klem til deg. <3

Sender deg en god klem! Finnes det ikke noe gruppe du kan bli med i? Vet det er en gruppe på Facebook som heter enestående foreldre. Der er alt fra skilte foreldre til enker o.l.

Er ikke i samme situasjon, men vil kondolere og ønske deg og dine alt godt i fremtiden :)

Takk for fine ord <3 Jeg har prøvd å finne gruppe, men har ikke funnet noe ennå. Skal ta å sjekke ut Facebook :)

Kondolerer.

Er ikke eller har vært i samme situasjon selv, men min søster har så litt erfaring har jeg.

Er ikke i samme situasjon, men vil sende dere varme tanker og en stor klem :( verden er urettferdig :(

Så grusomt! Håpar både du og barna får tatt del i sorggrupper. Dette er det mange som har veldig god erfaring med. Spør fastlegen din og evt helsesøster kor du skal henvende deg. Sender deg og barna dine ein diger klem:)

Så forferdelig trist :( Kondolerer og ønsker deg og dine alt godt!
Jeg vet det er en gruppe som heter Skynd deg å elske på facebook. Den handler om nettopp dette. Kanskje du kan finne noen i samme situasjon der og få støtte og hjelp!!

Kan ikke engang forestille meg hva du går gjennom. Sender masse klemmer og gode tanker din vei <3

Stakkars deg..Kondolerer så mye :Heartred Kan dessverre ikke hjelpe deg med det du spør om, men jeg håper du har noen som hjelper deg i sorgen og hvis ikke så ikke nøl med å be om hjelp hos legen eller venner og familie. Ingen skal trenge å gå igjennom noe slik alene. Stor klem :Heartred

Sender deg gode tanker. Så trist å lese... Er selv på din alder, og kan ikke forestille meg din situasjon. Håper du finner noen som kan forstå deg.

Åh herregud.. Det der er jo skrekken :o
Sender deg mange gode tanker og klemmer... <3

Sender deg og barna masse gode tanker. Håper du finner noen du kan snakke med slik at sorgen kan bli lettere å bære ❤️

Back
Topp